III etap CPŻ - wykład, sem IV

Nasza ocena:

3
Pobrań: 63
Wyświetleń: 511
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
III etap CPŻ - wykład, sem IV - strona 1

Fragment notatki:

Strategie marketingowe stosowane w III etapie CŻP
W III etapie cżp najczęściej stosowana jest jedna z trzech następujących strategii marketingowych:
-modyfikacja rynku poprzez modyfikowanie wielkości sprzedaży, przy czym można to osiągnąć dzięki oddziaływaniu na liczbę użytkowników danego produktu (dążenie do jej zwiększenia) lub na wartość wskaźnika zużycia produktu na 1 osobę (dążenie do zwiększenia częstotliwości używania danego produktu przez nabywców). Wynika to z następującej równości: WIELKOŚĆ SPRZEDAŻY= LICZBA UŻYTKOWANIKÓW DANEGO PRODUKTU * WARTOŚĆ WSKAŹNIKA ZUŻYCIA NA 1 OSOBĘ
-modyfikacja produktu
-modyfikacja pozostałych elementów marketingu-mix, czyli ceny, dystrybucji lub promocji
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz