Marketing - strona 296

Etyczny aspekt zarzadzania

  • Politechnika Poznańska
  • mgr Daria Motała
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 28
Wyświetleń: 749

są jako dobre miejsca pracy, Marketing – lepsze przystosowanie do zrozumienia ró nych segmentów rynku, Twórczość...

Rodzaje finansowania przedsiębiorstwa

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Marzenna Czerwińska
  • Podstawy nauki o przedsiębiorczości
Pobrań: 35
Wyświetleń: 1092

zaangażowania kapitałodawcy w zarządzanie przedsiębiorstwem też może być duży (np. w sferę marketingu...

Mecz - projekt na zaliczenie

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Tomasz Dryl
  • Zarządzanie projektami
Pobrań: 105
Wyświetleń: 882

stratę. Należy więc dopilnować działu marketingu, by przyłożyli się do swojego zadania. 2%-ryzyko...

Analiza akcji - rynek

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Rynek kapitałowy i inwestycje
Pobrań: 0
Wyświetleń: 644

, - marketing, - aspekty produkcyjne, - jakość kadry, - strategie rozwoju spółki, itp. Analiza finansowa...

Komunikowanie - istota i typy

  • Uniwersytet Warszawski
  • prof. dr hab. inż. Michał Mrozowski
  • Teorie komunikowania społecznego
Pobrań: 259
Wyświetleń: 1701

marketingu politycznego Marketing polityczny to ogół metod i środków za pomocą których sztaby wyborcze...

Rekrutacja - omówienie

  • Politechnika Gdańska
  • Polityka
Pobrań: 0
Wyświetleń: 700

(zasobami ludzkimi), produkcją, marketingiem (zarządzanie marketingowe). Z punktu widzenia horyzontu...

Podstawy zarządzania - omówienie

  • Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu
  • mgr inż. Marek Stankiewicz
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 154
Wyświetleń: 882

. Gdy można, oddanie pierwszeństwa instrumentom pozytywnym( nagrodom). Piramida potrzeb Maslowa rys. marketingu...