Marketing - strona 295

Orzeczenia na egzamin

  • Uniwersytet Łódzki
  • Wstęp do prawa europejskiego
Pobrań: 546
Wyświetleń: 1281

w przypadku norm technicznych czyni je bezskutecznymi tylko o ile zakłócają one korzystanie lub marketing...

Dumping - omówienie

  • Uniwersytet Łódzki
  • dr Anetta Kuna-Marszałek
  • Instrumenty polityki handlowej
Pobrań: 168
Wyświetleń: 1876

nieuczciwym, czyni się domniemanie, że antydumping jest uczciwy, zatem jest czymś dobrym. To dobry marketing...

Zwinne łańcuchy dostaw - omówienie

  • Uniwersytet Łódzki
  • dr Beata Andrzejczak
  • Transport i Logistyka Międzynarodowa
Pobrań: 301
Wyświetleń: 2590

produkcji Koszty marketingu 8 Konsekwencje wyczerpania zapasów Umowne i odsunięte w czasie Natychmiastowe...

Charakterystyka ogólna przedsiębiorstwa

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • dr Katarzyna Kreczmańska-Gigol
  • Analiza ekonomiczna
Pobrań: 63
Wyświetleń: 861

na rynku specjalista marketingu powinien określić wynikające z nich możliwości i zagrożenia. Warunkiem...

Analiza strategiczna "Pollena"

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • dr Katarzyna Kreczmańska-Gigol
  • Analiza ekonomiczna
Pobrań: 21
Wyświetleń: 539

(macierz BCG) oraz zanalizowa gwne obszary potencjalnych silnych i sabych stron, tzn.: marketing - znaki...