Marketing - strona 29

note /search

Produkt - wykład 5(sem III)

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 35
Wyświetleń: 910

klientów (dobro materialne, usługa, miejsce, osoba, organizacja, idea, itp.). W marketingu produkt...

Targi jako narzędzie PR - omówienie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 63
Wyświetleń: 511

. Zmusza też do dbałości o marketing i uwrażliwia na potrzeby klientów. Firmy, którym zależy na pozytywnym...

Marketing a dystrybucja

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Marketing
Pobrań: 42
Wyświetleń: 805

programów w celu wykorzystania pojawiających się możliwości marketingowych; 3) marketing wielokanałowy...

Analiza SWOT - Analiza wewnętrzna

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Marketing
Pobrań: 161
Wyświetleń: 1351

finansowa, wytwarzanie czyli przebiegi produkcyjne, koszty wytwarzania itp., marketing, działalność badawczo...

Analiza finansowa Ekonaft

  • Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Marketingu w Chrzanowie
  • Finanse przedsiębiorstw
Pobrań: 70
Wyświetleń: 2065

WYŻSZA SZKOŁA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I MARKETINGU W CHRZANOWIE ANALIZA FINANSOWA SPÓŁKI EKONAFT ROK II...