Marketing - strona 29

Produkt - wykład 5(sem III)

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 7
Wyświetleń: 861

klientów (dobro materialne, usługa, miejsce, osoba, organizacja, idea, itp.). W marketingu produkt...

Targi jako narzędzie PR - omówienie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Gertruda Stolarska
  • Marketing
Pobrań: 28
Wyświetleń: 448

. Zmusza też do dbałości o marketing i uwrażliwia na potrzeby klientów. Firmy, którym zależy na pozytywnym...

Cele i zadania Public Relations - omówienie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Gertruda Stolarska
  • Marketing
Pobrań: 7
Wyświetleń: 574

relations wspomagają marketing firmy, m.in. przez nagłaśnianie nowych produktów, wykazywanie zalet towarów...

Wykład - Wzorce segmentów rynku

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr Marek Robert Drzazga
  • Marketing
Pobrań: 7
Wyświetleń: 735

Marketing dr Marek Drzazga Wykład 7 Wzorce segmentów rynku pref jednorodne pref rozproszone pref...

Marketing a dystrybucja

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Marketing
Pobrań: 28
Wyświetleń: 798

programów w celu wykorzystania pojawiających się możliwości marketingowych; 3) marketing wielokanałowy...

Analiza SWOT - Analiza wewnętrzna

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Marketing
Pobrań: 98
Wyświetleń: 1204

finansowa, wytwarzanie czyli przebiegi produkcyjne, koszty wytwarzania itp., marketing, działalność badawczo...

Analiza finansowa Ekonaft

  • Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Marketingu w Chrzanowie
  • dr Małgorzata Okręglicka
  • Finanse przedsiębiorstw
Pobrań: 49
Wyświetleń: 1925

WYŻSZA SZKOŁA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I MARKETINGU W CHRZANOWIE ANALIZA FINANSOWA SPÓŁKI EKONAFT ROK II...