Marketing - strona 28

Wykład - dystrybucja

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr Marek Robert Drzazga
  • Marketing
Pobrań: 42
Wyświetleń: 931

Marketing dr Marek Drzazga Wykład 6 Dystrybucja - fizyczny przepływ towarów, wszelkie decyzje...

Marketing i komunikowanie

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Marketing
Pobrań: 7
Wyświetleń: 644

docelowe audytorium do stanu wyższej gotowości do kupowania. Specjalista od marketingu może dążyć...

Otoczenie marketingowe firmy

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 49
Wyświetleń: 805

i cech kulturowych istotnych dla komórek marketingu w przedsiębiorstwie: - wartości podstawowe...

Marketing - omówienie (sem III)

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 14
Wyświetleń: 546

, Marketing, Wy 9, (sem III) ZARZĄDZANIE WIEDZĄ W PROCESIE INNOWACJI: Określenie pomysłów na nowy...

Modele zachowań konsumenta

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 84
Wyświetleń: 1253

użyteczności), ograniczenia (budżet konsumenta), bodźce (marketing mix), organizm (cechy i dyspozycje...

Badania marketingowe-opracowanie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Gertruda Stolarska
  • Marketing
Pobrań: 0
Wyświetleń: 378

na polu marketingu: odniesienie czasowe, rodzaj zdobywania informacji i rodzaj obiektu badań.   Formy...