Marketing - strona 17

Strategie wobec konkurentów

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 0
Wyświetleń: 882

. Charakteryzują się ograniczoną dynamiką struktury oraz kształtu instrumentów marketingu (wysokim stopniem...

Marketing - podsumowanie

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Marketing
Pobrań: 91
Wyświetleń: 952

1. Istota i funkcja marketingu. Istota marketingu sprowadza się do: 1. podporządkowania...

Wykład - system jakości

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr Marek Robert Drzazga
  • Marketing
Pobrań: 14
Wyświetleń: 490

Marketing dr Marek Drzazga Wykład 3 System jakości - struktura organizacyjna, rozłożenie...

Marketing - test i odpowiedzi 3

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Sylwia Kuczamer-Kłopotowska
  • Marketing
Pobrań: 910
Wyświetleń: 2513

realizacji działań, był/ jest domeną  orientacji: marketingowej sprzedażowej produktowej marketingu...

Hossa na cenowe porównywarki

  • Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
  • Marketing
Pobrań: 0
Wyświetleń: 742

: Radosław Wojciechowski, Hossa na cenowe porównywarki, str. 61-63, Marketing w praktyce, nr 04.2003, Maciej...

Strategie wejścia na nowe rynki

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 0
Wyświetleń: 504

(commitment). Dobór elementów marketingu mix (choices of marketing - - mix). Zobowiązania kontraktowe...

Marketing - podstawowe informacje

  • Akademia Obrony Narodowej
  • prof. dr hab. inż. Stefan Antczak
  • Marketing
Pobrań: 910
Wyświetleń: 1862

1. Podać definicję marketingu i wyjaśnić jego istotę Marketing – zyskowne zaspokajanie potrzeb...

Zagadnienia do egzaminu

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • prof. dr hab. Helena Tendera-Właszczuk
  • Marketing
Pobrań: 693
Wyświetleń: 1617

dystrybucji – rozwoj sieci handlowych o zasiegu miedzynarodowym, ekspansja marketingu bezpośredniego, rosnące...

Produkt i jego adaptacja

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • prof. dr hab. Helena Tendera-Właszczuk
  • Marketing
Pobrań: 154
Wyświetleń: 1470

: najważniejszy obok promocji element marketingu – MIX największe znaczenie na rynkach działania ma: kształtowanie...