Marketing - strona 18

Branding - Marka producenta

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • prof. dr hab. Helena Tendera-Właszczuk
  • Marketing
Pobrań: 287
Wyświetleń: 2086

Niższe koszty produkcji – większa elastyczność w zakresie kontroli Niższe koszty marketingu – odpowiednie...

Makrootoczenie - omówienie

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Paweł Bogacz
  • Marketing
Pobrań: 56
Wyświetleń: 966

które winny być wdrążone w koncepcji marketingu. analiza luki strategicznej-może być stosowana w odniesieniu...

Mikrootoczenie - omówienie

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Paweł Bogacz
  • Marketing
Pobrań: 84
Wyświetleń: 1589

osobnych produktów i/lub odrębnego marketingu-mix, więc zintegrowanego oddziaływania ceną, promocją...

Rynki przedsiębiorstw przemysłowych

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Gertruda Stolarska
  • Marketing
Pobrań: 0
Wyświetleń: 581

sukces menedżer marketingu dóbr i usług przemysłowych musi brać pod uwagę wszystkie te czynniki. Popyt...

Proces zakupów w organizacji

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Gertruda Stolarska
  • Marketing
Pobrań: 91
Wyświetleń: 924

dla wypracowania zdrowej strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych i ścisłych roboczych stosunków z klientami...