To tylko jedna z 6 stron tej notatki. Zaloguj się aby zobaczyć ten dokument.
Zobacz
całą notatkę
1. Popyt to: stan odczuwania braku zaspokojenia wyraz szczególnego sposobu zaspokojenia potrzeb pierwotnych pragnienie posiadania określonych produktów, poparte możliwością i gotowością ich kupienia potrzeba posiadanie określonych produktów 2. W strukturze produktu NIE występuje: produkt potencjalny produkt udoskonalony rdzeń produktu produkt w formie podstawowej 3. Sprzedaż jako podstawowy środek realizacji działań, był/ jest domeną orientacji: marketingowej sprzedażowej produktowej marketingu relacyjnego 4. Produkty okresowego zakupu to inaczej: produkty powszechne produkty specjalne produkty niepostrzegane produkty wybieralne 5. Ustalenie ceny na nowy produkt na poziomie wyższym od przeciętnej ceny rynkowej, to strategia: market minus dyskontowa cen penetracyjnych zbierania śmietanki 6. Krótkookresowe działanie stosujące bodźce ekonomiczne w celu pobudzenia sprzedaży produktu lub usługi, to: public relations reklama marketing bezpośredni promocja sprzedaży 7. Rozszerzenie i zróżnicowanie rynku przez wejście na nowe rynki z nowymi produktami nie wytwarzanymi wcześniej w przedsiębiorstwie to strategia: Penetracji rynku, Dywersyfikacji Rozwoju rynku Rozwoju produktu 8. W koncepcji 4P nie występuje: a. Polityka dystrybucji b. Pers onel c. Promocja
d. Polityka cenowa
9. Według macierzy BCG firmy posiadające mały względny udział w rynku o niskim tempie wzrostu to: Dojne krowy Znaki zapytania Psy Gwiazdy 10. Przepływ promocji, głównie sprzedaży osobistej kierowanej do pośrednikó w charakterystyczny jest dla: Strategii tłoczenia Strategii pull Strategii ssania Strategii dywersyfikacji pionowej Cokolwiek, co może znaleźć się na rynku, zyskać uwagę, zostać nabyte lub skonsumowane to: Usługa Produkt Dobro Idea Podział określonego rynku według kryteriów na jednorodne grupy nabywców to: Analiza rynku Badania rynku Segmentacja rynku Marketingowa koncepcja rynku W hierarchii potrzeb Masłowa dążenie człowieka do stabilizacji w życiu prywatnym i zawodowym jest na miejscu: Pierwszym Drugim Trzecim Czwartym Wadą bezpośrednich kanałów dystrybucji jest: Mniejsze ryzyko utraty płynności finansowej
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)