To tylko jedna z 11 stron tej notatki. Zaloguj się aby zobaczyć ten dokument.
Zobacz
całą notatkę
Fazy rozwoju koncepcji marketingu, wybrane definicje marketingu, koncepcja 4P, 4C. Marketing dóbr konsumpcyjnych i przemysłowych, hierarchia potrzeb wg Maslova. Segmentacja rynku. Stosowanie marki, korzyści dla producenta, sprzedawcy i konsumenta; funkcje, rodzaje, strategie marki. Cykl życia produktu, wpływ na warunki i rezultaty działalności firmy. Polityki cenowe: strategia niskich cen, strategia zbierania śmietanki (skimming), strategia przenikania, strategia wysokich cen. Ustalnie poziomu cen, różnicowanie cen, próg rentowności wartościowy i ilościowy. Etapy podejmowania decyzji cenowych. Rodzaje dystrybucji. Kanały marketingowe dla produktów i usług konsumpcyjnych i przemysłowych. Promocja jako element marketingu mix: znaczenie, funkcje, formy. Proces komunikacji marketingowej, funkcje, rodzaje reklamy, proces jej powstawania, efektywność. Model AIDA. Public relations, definicja, zasady, funkcje, formy, czarny PR. Promocja sprzedaży. Proces zarządzania działalnością marketingową.
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)