Czarny PR

Podstawy marketingu wykł.

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Tomasz Smoleń
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 217
Wyświetleń: 2464

jej powstawania, efektywność. Model AIDA. Public relations, definicja, zasady, funkcje, formy, czarny PR. Promocja...

Reguły uczciwej konkurencji

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Renata Płoska
  • Etyka w zarządzaniu
Pobrań: 70
Wyświetleń: 833

fałszywych informacji (czarny PR w odniesieniu do konkurencji, fałszywa reklama) 62. pojęcie lobbingu...

Wykład - Czarny e-PR

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr hab. Maciej Mitręga
  • Internet w marketingu
Pobrań: 63
Wyświetleń: 1029

w Internecie fałszywych lub niesprawdzonych informacji i plotek na temat określonych osób lub firm Czarny PR...