Marketing polityczny - ćwiczenia - Czarny PR

Nasza ocena:

3
Pobrań: 63
Wyświetleń: 1414
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Marketing polityczny - ćwiczenia - Czarny PR - strona 1

Fragment notatki:

XI Czarny PR - niejasne pojęcie
A) Rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji w celu oczernienia przeciwnika, źródło nie musi być znane, może to być anonim. B) fabrykowanie negatywnych informacji o kontrkandydacie, w życiorysie, w otoczeniu kandydata
Faktoidy = kłamstwa funkcjonujące jako fakty
Formy czarnego PR
Kontrolowany „przeciek do prasy”
Listy „czytelników” do prasy, maile
Pomawianie np. o współpracę, o homoseksualizm
Ośmieszanie np. happening Organizowanie chuligańskich demonstracji pod szyldem przeciwnika
Zalepienie własnych plakatów
Filmy oczerniające Podstawianie własnych ludzi na spotkaniach wyborczych
Pogróżki telefoniczne i zastraszanie
Zmuszanie szantażem do rezygnacji z kandydowania
Go-in - protest bez przemocy, wtargnięcie do budynku gdzie siedzą politycy
Sit - in - protest bez przemocy, zajmowanie miejsca na chodnikach, placach
Oferta rosyjskich agencji PR Kazanie popa na zadany temat (300 USD)
Uliczna prowokacja (500-950 USD)
Założenie podsłuchu w siedzibie konkurenta (200-500 USD)
Wypisywanie nieprzyzwoitych słów na plakatach konkurenta (45-200 USD)
Zamurowanie drzwi w sztabie konkurenta (600 USD)
Zalanie sztabu konkurenta fekaliami (1200-1500 USD) W. Gałąska, A. Krzywicki, Nie wystarczy być, Od zera do lidera, ... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz