Marketing - strona 14

Kontrola marketingowa

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 0
Wyświetleń: 805

klienta (nastawienie na zaspokajanie potrzeb klienta); zintegrowanej organizacji marketingu (koordynacji...

Egzamin - orientacja produkcyjna

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • prof. dr hab. Roman Niestrój
  • Marketing
Pobrań: 763
Wyświetleń: 1904

wytworzonych produktów przez firmę. 0106 Ujęcie tradycyjne utożsamia marketing z: A - zaspokojeniem potrzeb...

Marketing zagadnienia

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Marketing
Pobrań: 7
Wyświetleń: 896

Marketing pochodzi od sowa market co oznacza rynek. Sprzedajcy - ten, ktry prowadzi okrelon...

Systemy informacji marketingowych

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 28
Wyświetleń: 644

i ich analiza, dostarczanie informacji kierującym marketingiem w firmie. Informacje są dzielone na (Źródła...

Marketing - konspekt

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Marketing
Pobrań: 175
Wyświetleń: 1883

MARKETING Marketing jest tak naprawdę tym wszystkim, o co chodzi w biznesie. Może zadecydować...

Planowanie działalności marketingowej

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Paweł Bogacz
  • Marketing
Pobrań: 35
Wyświetleń: 420

, w tym również działaniami marketingu, technologicznymi, sferą badań o charakterze rozwojowym, w tym wprowadzenia nowych...

Aktywizacja sprzedaży i jej uwarunkowania

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Gertruda Stolarska
  • Marketing
Pobrań: 42
Wyświetleń: 672

. Według definicji Amerykańskiego Stowarzyszenia Marketingu z 1988 roku aktywizacja sprzedaży jest marketingową formą...