Marketing - strona 15

note /search

Segmentacja rynku - Różnicowanie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 84
Wyświetleń: 1253

- warianty, pozycjonowanie i wybór pozycji oraz dobór marketingu mix. Kryteria segmentacji: Różne zmienne...

Marketing wszystko

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Marketing
Pobrań: 21
Wyświetleń: 798

i marketingu; e) szybszy czas rozwoju - wielu konkurentów może wpaść na ten sam pomysł w tym samym czasie...

Segmentacja rynku-opracowanie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 231
Wyświetleń: 1281

, skuteczniejsze wykorzystanie nakładów na marketing,   Wady segmentacji: większe zapotrzebowanie na know-how...

Promocja - definicja

  • Uniwersytet Gdański
  • Marketing
Pobrań: 140
Wyświetleń: 1533

marketingowej. Instrumentami promocji w marketingu mix dla koncepcji 4P są: promocja sprzedaży, reklama...

Strategia marki

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Marketing
Pobrań: 217
Wyświetleń: 1197

produktów z tej samej grupy asortymentowej. Rys. 1. Cztery strategie marki. Źródło: Ph. Kotler, Marketing...