Marketing - strona 15

Segmentacja rynku - Różnicowanie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Gertruda Stolarska
  • Marketing
Pobrań: 28
Wyświetleń: 1064

- warianty, pozycjonowanie i wybór pozycji oraz dobór marketingu mix. Kryteria segmentacji: Różne zmienne...

Strategia marketingowa PZU S.A.

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 147
Wyświetleń: 2233

marketingu. Orientacja marketingowa firmy polega na podejmowaniu spójnych i harmonijnych działań mających...

Marketing wszystko

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Marketing
Pobrań: 0
Wyświetleń: 742

i marketingu; e) szybszy czas rozwoju - wielu konkurentów może wpaść na ten sam pomysł w tym samym czasie...

Segmentacja rynku-opracowanie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Gertruda Stolarska
  • Marketing
Pobrań: 56
Wyświetleń: 959

, skuteczniejsze wykorzystanie nakładów na marketing,   Wady segmentacji: większe zapotrzebowanie na know-how...

Promocja - definicja

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Sylwia Kuczamer-Kłopotowska
  • Marketing
Pobrań: 63
Wyświetleń: 1358

marketingowej. Instrumentami promocji w marketingu mix dla koncepcji 4P są: promocja sprzedaży, reklama...

Strategia marki

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 119
Wyświetleń: 938

produktów z tej samej grupy asortymentowej. Rys. 1. Cztery strategie marki. Źródło: Ph. Kotler, Marketing...