Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie - strona 59

note /search

KONGRES WIEDEŃSKI - główne reprezentacje

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Historia Stosunków Międzynarodowych
Pobrań: 1344
Wyświetleń: 3738

KONGRES WIEDE Ń SKI  główne reprezentacje:  Austria –  Franciszek I (polityk nieporadny, zaleŜny od swego kanclerza), Klemens Lothar von Metternich  (minister spraw zagranicznych), Friedrich Gentz (główny ideolog koalicji antynapoleońskich, „sekretarz  Europy)  Rosja  – Aleksander I Pawłowicz Roman...

Zagadnienia do egzaminu

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Historia Stosunków Międzynarodowych
Pobrań: 2205
Wyświetleń: 4823

1. Wymień w odpowiedniej kolejności po dwa państwa: a. największe powierzchniowo  Rosja 17 075 tys km2 ; Kanada 9 985 tys km2 b. największe ludnościowo  Chiny 1 311 381 tys (1 311 mln) ; Indie 1 119 538 tys (1 119 mln) 2. Co to jest wskaźnik urbanizacji? Stopień zurbanizowania (umiastowienia) dan...

Ogólne informacje

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Badania marketingowe
Pobrań: 448
Wyświetleń: 2016

  WYKŁADY – dr Jadwiga Stobiecka    1. LITERATURA:  - „Badania marketingowe. Techniki i metody” S. Kaczmarczyk, po r.  - „BM. Teoria i praktyka” K.Mazurek, 2005r.  - „BM – podstawowe warunki” A.Sagan  2. Egzamin:  4.0 z ćwiczeń = zwolnienie z części egzaminu: 60% teoria + 40% zadania      WYKŁAD ...

Struktura logistycznych kosztów łącznych

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Logistyka
Pobrań: 889
Wyświetleń: 2702

Wykład 2 – logistyka   Struktura logistycznych kosztów łącznych:    Zadanie 1:  Decyzje operacyjne – zasada kosztów łączonych  Dział zaopatrzenia otrzymał informacje o zmianie taryfy przewozowej przez firmę spedycyjną Z. Nowe stawki są zróżnicowane ze  względu na wykorzystanie ładowności środków ...

Cena i promocja czynnik ustalania

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Marketing
Pobrań: 203
Wyświetleń: 1232

Czynniki ustalania ceny w marketingu międzynarodowym  Wewnętrzne   Cele strategiczne firmy   Zakres umiędzynarodowienia firmy   Stopień centralizacji zarządzania marketingiem   Horyzont działania na rynku międzynarodowym   Charakter produktu   Międzynarodowy cykl życia produktu  Zewnętrzne   Ogól...

Firma i jej strategie na rynku

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Marketing
Pobrań: 245
Wyświetleń: 1505

Marketing  – sztuka oferowania odpowiedniego produktu po odpowiedniej cenie w  odpowiednim miejscu w odpowiednim czasie odpowiedniemu klientowi w celu zysku.  Dlaczego jest ważny?   Zwiększające się otwarcie rynków i gospodarki światowej   Rosnąca konkurencja między podmiotami, nawet znacznie od ...

Produkt i jego adaptacja

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Marketing
Pobrań: 196
Wyświetleń: 1729

Produkt:   zbiór korzyści stanowiących dla konsumenta satysfakcję z zakupu   każdy obiekt wymiany:   dobro materialne   usługa   miejsce   organizacja   idea  Struktura produktu:  1. rdzeń produktu (zaspokojona przez produkt potrzeba)  2. produkt rzeczywisty: kształt, kolor, jakość opakowania  3....

REKLAMA MIĘDZYNARODOWA

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Marketing
Pobrań: 280
Wyświetleń: 2149

REKLAMA MIĘDZYNARODOWA  Strategia reklamy   Konsumenci kupują dlatego, że uznają reklamę za przekonywującą, a nie za zabawną   Przekaz reklamy ma zapewnić zapamiętanie produktu i jego marki, a nie reklamy   Dobra reklama może pomóc gorszemu produktowi przez krótki czas   Zła reklama może zaszkodz...

Rodzaje orientacji i otoczenie firmy

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Marketing
Pobrań: 217
Wyświetleń: 1610

Rodzaje orientacji międzynarodowej przedsiębiorstw  ETNOCENTRYZM POLICENTRYZM  Potrzeby rynku krajowego unikalność każdego z rynków,  są najważniejsze lokalny rozwój produktu  REGIOCENTRYZM GEOCENTRYZM  Specyfikacja regionów, strategia globalna, produkty  standaryzacja wewnątrz, a nie globalne wr...

Typy badań marketingowych

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Marketing
Pobrań: 350
Wyświetleń: 2716

Typy badań marketingowych wg kryterium przedmiotowego:   Badanie warunków działania (badanie otoczenia firmy)   Badanie instrumentów działania(badania produktu, ceny, dystrybucji, promocji–MIX)   Badanie rezultatów działania (badanie warunków sprzedaży, badanie udziału w rynku,  badanie wizerunku...