Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie - strona 60

note /search

Branding - Marka producenta

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Marketing
Pobrań: 378
Wyświetleń: 2366

Stosowanie marki w celu wyróżnienia swojej oferty rynkowej i nadanie jej określonej wartości.  Najlepszy sposób pozyskiwania lojalności klientów, a jednocześnie utrwalenie przewagi  konkurencyjnej.  Dlatego też marki uważane są za najważniejsze inwestycje i potencjalne najwartościowszy majątek  fir...

Wymiary kultury

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Marketing
Pobrań: 343
Wyświetleń: 2639

Hofstede, Trompenaars, Hall  Wymiary kultury wg Hofstede’a:  I. Dystans do władzy ( w Azji duży – w USA mały )  II. Indywidualizm – kolektywizm ( w USA każdy dąży do osobistego sukcesu – Azja,  Ameryka Południowa, najważniejsze jest dobro ws...

Podstawy hotelarstwa cz.I

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Turystyka aktywna i kwalifikowana
Pobrań: 1610
Wyświetleń: 4200

►  Geneza hotelarstwa  Początki hotelarstwa sięgają XXX w. p.n.e. gdzie w miastach Państwa Sumerów pojawiły się  gospody świadczące usługi hotelarskie i żywieniowe. Także w starożytnym Egipcie  powstawały zajazdy gościnne prowadzone przez boga Amona. Na ślady hotelarstwa  natrafiono na dawnych ob...

Podstawy hotelarstwa cz.II

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Turystyka aktywna i kwalifikowana
Pobrań: 616
Wyświetleń: 2184

.  ►  Podstawowe formy hotelarstwa w gospodarce rynkowej  1)  Hotele biznesowe i konferencyjne  – obejmuje czynności podróżujących i przebywających  w miejscach poza swoim codziennym miejscem zamieszkania przez okres nieprzekraczający  12 miesięcy w celach wypoczynkowych, zawodowych i innych  2) ...

Kształtowanie wizerunku pracodawcy i organizacji

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Kształtowanie wizerunku pracodawcy
Pobrań: 525
Wyświetleń: 1582

WYKŁADY:  KSZTAŁTOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY    WYKŁAD 1  TOŻSAMOŚĆ   –  celowa  kompozycja  elementów  identyfikujących  organizację,  wyróżniających  ją  spośród  innych;  sposób  w jaki organizacja przedstawia samą siebie innym. Elementy  tożsamości są nośnikami „charakteru” organizacji, który...

Zbiór wykładów

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Kształtowanie wizerunku pracodawcy
Pobrań: 252
Wyświetleń: 1463

WYKŁADY:  KSZTAŁTOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY  Dr Urszula Bukowska,     WYKŁAD 1  TOŻSAMOŚĆ   –  celowa  kompozycja  elementów  identyfikujących  organizację,  wyróżniających  ją  spośród  innych;  sposób  w jaki organizacja przedstawia samą siebie innym. Elementy  tożsamości są nośnikami „charakt...

Zbiór informacji

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Ubezpieczenia społeczne
Pobrań: 1281
Wyświetleń: 3143

WYKŁAD 1 (24.02.2011)  Początki ubezpieczeń:  STAROŻYTNOŚĆ      Babilonia – opieka nad wdowami i sierotami      Grecja – system zasiłków płaconych z państwa      Judaizm – miłosierdzie ...

Psychologia pracy - wykłady - Model wielkiej piątki

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Zarządzanie
Pobrań: 497
Wyświetleń: 2968

  (egz. teoria, 2 pytania, opisówka)  Wykład 1  Psychologia pracy szczegółowa dyscyplina psychologii, zajmuje się prawidłowościami zachowania się człowieka w  sytuacjach pracy; wpływem właściwości osobowych jednostki na przebieg i wyniki...

AKREDYTACJA i Znakowanie CE

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ I BEZPIECZEŃSTWEM
Pobrań: 91
Wyświetleń: 1204

Wykład II AKREDYTACJA  Ocena zgodności - wykazanie, że wyspecyfikowane wymagania dotyczące wyrobu, procesu, systemu,  osoby lub jednostki zostały spełnione.  Akredytacja-  procedura, w wyniku której upoważniona jednostka organizacyjna formal...

CERTYFIKACJA OSÓB

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ I BEZPIECZEŃSTWEM
Pobrań: 0
Wyświetleń: 1155

CERTYFIKACJA OSÓB   Dla kogo jest certyfikacja kompetencji?  Dla osób, które chcą :  ·  Zwiększyć swoją siłę przetargową w grze o etat/ zlecenie na rynku pracy,  ·  Uzyskać obiektywny dowód „inwestowania w siebie”  ·  Zdobyć potwierdzenie k...