Prof. dr hab. Leszek Tadeusz Jerzy Żabiński - strona 2

note /search

Wyk_ad 4

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Międzynarodowe systemy hotelarskie
Pobrań: 77
Wyświetleń: 637

Międzynarodowe systemy hotelarskie prof. zw. dr hab. Leszek Żabiński 4 wykład Hotele SPA & Wellness Eksponuje działalność leczniczo - terapeutyczna Pielegnacja urody Harmonia miedzy sfera psychiczna, fizyczna , swiadomosciowa Rownowaga w działaniach Witalność, sila, żywotność człowieka W...

Wykład - Podstawy marketingu

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 378
Wyświetleń: 805

Podstawy marketingu prof. zw. dr hab. Leszek Żabiński Wykład 1 Literatura Jerzy Altkorn „Podstawy marketingu” Teodor Kramer „Podstawy marketingu” Rutkowski, Wrzosek, Garbarski „Marketing” Philip Kotler „Marketing”. Marketing to DZIEDZI...

Wykład - różnica pomiędzy sprzedażą a marketingiem

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 238
Wyświetleń: 749

Podstawy marketingu prof. zw. dr hab. Leszek Żabiński Wykład 2 RÓŻNICA MIĘDZY SPRZEDAŻĄ A MARKETINGIEM Kryteria Sprzedaż Marketing Nacisk w działaniu produkt potrzeby klienta Hierarchia działania wytwarzanie produktu potrzeby klienta, sposób produkcji, dystrybucja Koncentracja wysiłków ...

Wykład - badania marketingowe

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 126
Wyświetleń: 861

Podstawy marketingu prof. zw. dr hab. Leszek Żabiński Wykład 3 BADANIA MARKETINGOWE Możemy wyróżnić 4 fazy badań Faza identyfikacji problemu decyzyjnego lub okoliczności sprzyjających ustalenie celów określenie aktualnego i (lub) potencjalnego stanu rzeczy Faza ustalania problemu wybór probl...

Wykład - badania marketingowe

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 49
Wyświetleń: 707

Podstawy marketingu prof. zw. dr hab. Leszek Żabiński Wykład 4 BADANIA MARKETINGOWE zbiór technik oraz zasad systematycznego gromadzenia, analizowania, interpretowania informacji, które ułatwiają podejmowaniu decyzji marketingowych systematyczny i obiektywny proces gromadzenia, przetwarzania oraz...

Wykład - cechy rynku produktów konsumpcyjnych

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 91
Wyświetleń: 420

Podstawy marketingu prof. zw. dr hab. Leszek Żabiński Wykład 5 CECHY RYNKU PRODUKTÓW KONSUMPCYJNYCH popyt na rynku produktów konsumpcyjnych jest pierwotny w stosunku do popytu na rynku produktów przemysłowych wartość obrotów na rynku produktów konsumpcyjnych jest mniejszy od wartości obrotów na ...

Wykład - marketing docelowy

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 259
Wyświetleń: 1498

Podstawy marketingu prof. zw. dr hab. Leszek Żabiński Wykład 6 MARKETING DOCELOWY Marketing docelowy wymaga podjęcia trzech podstawowych kroków Segmentacja rynku - podział nabywców na specyficzne grupy, odrębne produkty; marketing mix Zdefiniowanie rynku docelowego - rynek docelowy jest to w ...

Wykład - Struktura strategii

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 112
Wyświetleń: 581

Podstawy marketingu prof. zw. dr hab. Leszek Żabiński Wykład 7 Struktura strategii - na strukturę strategii przedsiębiorstwa składają się trzy uporządkowane hierarchicznie elementy Globalna strategia przedsiębiorstwa Istota polega na: wyborze celów ogólnych firmy, w których przedsiębiorstwo chc...

Wykład - Podstawy marketingu

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 119
Wyświetleń: 707

Podstawy marketingu prof. zw. dr hab. Leszek Żabiński Wykład 8 P. F. DRUCKER wyróżnił 4 OFENSYWNE (mające na celu zmierzanie do przodu) STRATEGIE O CHARAKTERZE PRZEDSIĘBIORCZYM Przodować i być najsilniejszym W strategii tej jest możliwy jedynie sukces albo porażka. Jest obciążona dużym ryzykiem ...

Wykład - definicja dystrybucji

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 63
Wyświetleń: 1295

Podstawy marketingu prof. zw. dr hab. Leszek Żabiński Wykład 9 DYSTRYBUCJA DYSTRYBUCJA - to wszelkie decyzje i czynności związane z dostarczeniem produktów finalnemu nabywcy. KANAŁ DYSTRYBUCJI - to sieć osób i organizacji wzajemnie powiązanych w procesie udostępniania produktów i usług do użytku...