Prof. dr hab. Leszek Tadeusz Jerzy Żabiński - strona 3

Wykład - Rodzaje kanałów wertykalnych

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Leszek Tadeusz Jerzy Żabiński
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 28
Wyświetleń: 420

Podstawy marketingu prof. zw. dr hab. Leszek Żabiński Wykład 10 Rodzaje kanałów wertykalnych : a) korporacyjne (własne) - producent jest właścicielem firmy działającej na szczeblu hurtu i/ lub detalu (integracja naprzód) detalista uruchamia własną produkcję sprzedawanych towarów (integracja wstec...

Wykład - Definicja promocji wg T. Sztuckiego

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Leszek Tadeusz Jerzy Żabiński
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 147
Wyświetleń: 1274

Podstawy marketingu prof. zw. dr hab. Leszek Żabiński Wykład 11 PROMOCJA Definicja wg T. Sztuckiego - promocja jest to marketingowe oddziaływanie na odbiorców produktów danej firmy polegające na przekazywaniu im informacji, które mają w odpowiednim stopniu zwiększać wiedzę na temat towarów firmy ...

Wykład - Podstawy Marketingu

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Leszek Tadeusz Jerzy Żabiński
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 91
Wyświetleń: 616

Podstawy marketingu prof. zw. dr hab. Leszek Żabiński Wykład 12 Public relations (propaganda marketingowa) To zespół celowo zorganizowanych działań zapewniających przedsiębiorstwu systematyczne komunikowanie się ze swoim otoczeniem. Program działań public relations jest determinowany przez zróżni...

Wykład - model AIDA

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Leszek Tadeusz Jerzy Żabiński
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 21
Wyświetleń: 637

Podstawy marketingu prof. zw. dr hab. Leszek Żabiński Wykład 13 Model AIDA Jest to model, który obrazuje psychologię reklamy. Według tego modelu kontakt nabywcy z reklamą przebiega w czterech fazach zwrócenie uwagi (A - attention) zainteresowanie (I - interest) pobudzenie pragnienia, chęci pos...