Prof. dr hab. Leszek Tadeusz Jerzy Żabiński - strona 3

note /search

Wykład - Rodzaje kanałów wertykalnych

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 42
Wyświetleń: 462

Podstawy marketingu prof. zw. dr hab. Leszek Żabiński Wykład 10 Rodzaje kanałów wertykalnych : a) korporacyjne (własne) - producent jest właścicielem firmy działającej na szczeblu hurtu i/ lub detalu (integracja naprzód) detalista uruchamia własną produkcję sprzedawanych towarów (integracja wstec...

Wykład - Definicja promocji wg T. Sztuckiego

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 357
Wyświetleń: 1792

Podstawy marketingu prof. zw. dr hab. Leszek Żabiński Wykład 11 PROMOCJA Definicja wg T. Sztuckiego - promocja jest to marketingowe oddziaływanie na odbiorców produktów danej firmy polegające na przekazywaniu im informacji, które mają w odpowiednim stopniu zwiększać wiedzę na temat towarów firmy ...

Wykład - Podstawy Marketingu

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 112
Wyświetleń: 693

Podstawy marketingu prof. zw. dr hab. Leszek Żabiński Wykład 12 Public relations (propaganda marketingowa) To zespół celowo zorganizowanych działań zapewniających przedsiębiorstwu systematyczne komunikowanie się ze swoim otoczeniem. Program działań public relations jest determinowany przez zróżni...

Wykład - model AIDA

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 56
Wyświetleń: 763

Podstawy marketingu prof. zw. dr hab. Leszek Żabiński Wykład 13 Model AIDA Jest to model, który obrazuje psychologię reklamy. Według tego modelu kontakt nabywcy z reklamą przebiega w czterech fazach zwrócenie uwagi (A - attention) zainteresowanie (I - interest) pobudzenie pragnienia, chęci pos...