Marketing w handlu i usługach

Merchandising jako forma marketingu mix

  • Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
  • dr Adam Drab
  • Marketing w handlu i usługach
Pobrań: 343
Wyświetleń: 3962

...Dla detalisty, to przede wszystkim główne narzędzie kreowania wartościowej marży handlowej. Natomiast dla przeciętnego klienta merchandising to puste słowo. Ale gdy użyjemy pewnego rodzaju synonimów (ekspozycja towaru, ustawienie towaru na półce), to jasno określi nam czy jest ono bardziej pr...

Marketing w handlu i usługach - wykłady

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • prof UEK dr hab. Grażyna Śmigielska
  • Marketing w handlu i usługach
Pobrań: 1407
Wyświetleń: 5467

Zakres materiału przerabiany na tych zajęciach jest następujący: koncepcje marketingu, masowa customizacja, funkcje usług, pojecie handlu, zestawienie atrybutów usług i wyrobów, cechy usług, model relacji pomiędzy cechami usług, ich jakością, a poszczególnymi rodzajami marketingu, model jakości usł...

Marketing w handlu i usługach - Formy wymiany, wady i zalety

  • Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
  • Marketing w handlu i usługach
Pobrań: 175
Wyświetleń: 2702

Informacje zawarte w notatce to: handel, dystrybucja, szczeble obrotu towarowego, handel detaliczny, handel stacjonarny skoncentrowany, marketing w handlu i usługach, cykl życia usługi,strategia penetracja, system franchisingu, sprzedaż osobista, podstawowe cechy usług, układ kalkulacyjny, obró...

Wykład - Uwarunkowania marketingu handlowego

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr inż. Barbara Kucharska
  • Marketing w handlu i usługach
Pobrań: 28
Wyświetleń: 574

Marketing w handlu i usługach dr Barbara Kucharska Wykład 1 Uwarunkowania marketingu handlowego: przedmiot działalności Marketing przedsiębiorstw produkcyjnych Marketing przedsiębiorstw usługowych Marketing przedsiębiorstw handlowych Produkt Wizerunek Usługa Wizerunek Asortyment wizerunek ...

Wykład - Model AIDA

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr inż. Barbara Kucharska
  • Marketing w handlu i usługach
Pobrań: 21
Wyświetleń: 938

Marketing w handlu i usługach dr Barbara Kucharska Wykład 2 Model AIDA Fazy kształtowania marki etap angielskie słowo oznaczające efekt komunikacyjny Uwaga Attention Zainteresowanie Interest Pragnienie Desire Akcja! Action! Model AIDCAS Fazy kształtowania marki: Uwaga Attention Zaintereso...

Wykład - strategie marketinu

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr inż. Barbara Kucharska
  • Marketing w handlu i usługach
Pobrań: 28
Wyświetleń: 546

Marketing w handlu i usługach dr Barbara Kucharska Wykład 3 Strategia: Integruje cele, metody i narzędzia oddziaływania rynkowego z działaniami marketingowymi, w szczególności obejmuje: 1) lokalizację przedsiębiorstwa 2) lokalizację punktów sprzedaży 3) politykę zakupów i stosunków z dostawca...

Wykład - Handel a marketing

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr inż. Barbara Kucharska
  • Marketing w handlu i usługach
Pobrań: 35
Wyświetleń: 399

Marketing w handlu i usługach dr Barbara Kucharska Wykład 4 Handel a marketing Zestawienie porównawcze Marketing handlowy Marketing klasyczny Dział gospodarki - wyspecjalizowana forma zatrudnienia Zespół funkcji - organizujących i kierujących działalnością gospodarczą Orientacja na sprzedaż Or...

Wykład - System informacji marketingowej

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr inż. Barbara Kucharska
  • Marketing w handlu i usługach
Pobrań: 7
Wyświetleń: 791

Marketing w handlu i usługach dr Barbara Kucharska Wykład 5 System informacji marketingowej Otoczenie marketingu Nabywcy Produkty Kanały dystrybucji Rynek Społeczeństwo Konkurenci Kierujący marketingiem Analiza Planowanie Działanie Kontrola System informacji operatywnej System badań m...

Wykład - Klasyfikacja produktów

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr inż. Barbara Kucharska
  • Marketing w handlu i usługach
Pobrań: 49
Wyświetleń: 560

Marketing w handlu i usługach dr Barbara Kucharska Wykład 6 Klasyfikacja produktów: Produkt częstego zakupu Niska Szeroka Wygodna lokalizacja miejsca zakupu Częste zakupy Krótki czas planowania Niewielki wysiłek Mało porównań Małe zaangażowanie Masowa, prowadzona głównie przez producent...

Wykład - Typy kanałów dystrybucji

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr inż. Barbara Kucharska
  • Marketing w handlu i usługach
Pobrań: 14
Wyświetleń: 672

Marketing w handlu i usługach dr Barbara Kucharska Wykład 7 Typy kanałów dystrybucji DETAL HURT DETAL AGENT HURT DETAL Kanał bezpośredni Kanał z jednym, dwoma, trzema pośrednikami Wpływ pośredników na liczbę kontaktów rynkowych P P P P P D D D D D P P P P P H D D D D D 50 transakcji 10...