Badania rynku usług finansowych

Sektor branza grupy strategiczne

  • dr inż. Aleksandra Wicka
  • Badania rynku usług finansowych
Pobrań: 168
Wyświetleń: 1379

Aleksandra Wicka. Notatka składa się z 4 stron. Grupy strategiczne Grupy strategiczne (wg. Portera) to przedsiębiorstwa tego samego sektora podobne do siebie ze względu na tożsamość kanałów dystrybucji, segmentów rynku, jakość produktu, mające podobne metody obsługi klientów oraz zbliżoną polityk...

Badania działań promocyjnych - wykład z badań rnku usług finansowych...

  • dr inż. Aleksandra Wicka
  • Badania rynku usług finansowych
Pobrań: 21
Wyświetleń: 1351

Wskaźniki potencjalnej efektywności środków reklamy Wskaźnik penetracji Wskaźnik jednostkowych kosztów penetracji Koszt dotarcia do tysiąca odbiorców reklamy Wskaźnik penetracji GRP= R * F R- zasięg oddziaływania jako liczba podmiotów odbierających przekaz reklamowy lub udział tych podmiotów w ...

Badania marketingowe w banku - wykład z badań rynku usług finansowych...

  • dr inż. Aleksandra Wicka
  • Badania rynku usług finansowych
Pobrań: 182
Wyświetleń: 1456

System Informacji Marketingowej (SIM) System informacji marketingowej obejmuje procedurę systematycznego (ciągłego) zbierania danych marketingowych, ich przetwarzania, analizowania, i przedstawiania zgodnie z potrzebami odpowiednich komórek decyzyjnych banku. Cele badań marketingowych(7) analiza...

Rynek usług finansowych - wykład z badań rynku usług finansowych

  • dr inż. Aleksandra Wicka
  • Badania rynku usług finansowych
Pobrań: 84
Wyświetleń: 1050

Rynek usług finansowych „Dobry rynek wart jest więcej, niż dobra fabryka czy budynek” Szczegółowe ujęcie rynków finansowych Rynki finansowe są: miejscem w którym zawierane są transakcje funduszami pieniężnymi, zmierzające do wyrównania...

Segmentacja - wykład z badań rynku usług finansowych

  • dr inż. Aleksandra Wicka
  • Badania rynku usług finansowych
Pobrań: 42
Wyświetleń: 1407

Segmentacja -wybrane definicje Segmentacja -wybrane definicje Segmentacja oznacza podział rynku według określonego kryterium na jednorodne grupy konsumentów (segmenty rynku), które wyznaczają dla przedsiębiorstwa obszar działania i stanowią punkt odniesienia przy formułowaniu programu tego działa...

Badanie satysfakcji klienta - Wizerunek firmy

  • dr inż. Aleksandra Wicka
  • Badania rynku usług finansowych
Pobrań: 91
Wyświetleń: 1624

Co to jest satysfakcja klienta? Klienci od dawna już nie płacą za produkt w sensie fizycznym, ale za to, co w produkcie cenią i czego od niego oczekują. W wyniku zakupu i korzystania z produktu/usługi Klient zaspokaja lub nie zaspokaja swoje oczekiwania. Mogą tu wystąpić trzy rodzaje zależności: ...

PROMOCJA

  • dr inż. Aleksandra Wicka
  • Badania rynku usług finansowych
Pobrań: 14
Wyświetleń: 1099

POLITYKA PROMOCJI  POLITYKA PROMNOCJI Jest to zestaw środków,  za pomocą których instytucja  finansowa przekazuje na rynek  informacje dotyczące swoich  usług (i firmy), kształtuje potrzeby  klientów oraz kieruje popytem. CELE POLITYKI PROMOCJI • Kształtowanie wizerunku firmy  lub/i produktu • Zdob...

Badania kwestionariuszowe

  • dr inż. Aleksandra Wicka
  • Badania rynku usług finansowych
Pobrań: 133
Wyświetleń: 1568

Aleksandra Wicka. Notatka składa się z 3 stron. Instrumenty pomiarowe : Naturalne Sztuczne konwencjonalne Badania kwestionariuszowe Kwestionariusz - zbiór pytań zapisanych w określony sposób na kartkach papieru lub w innej formie w celu wywołania żądanych odpowiedzi Kwestionariusz - wszelki uprz...

Kwestionariusz ankiety „Usługi finansowe”(bankowo-ubezpieczeniowe)...

  • dr inż. Aleksandra Wicka
  • Badania rynku usług finansowych
Pobrań: 238
Wyświetleń: 1547

Aleksandra Wicka. Notatka składa się z 3 stron. Kwestionariusz ankiety „Usługi finansowe”(bankowo-ubezpieczeniowe) Część bankowa Proszę podać bank w którym Pan (i) posiada konto (jeśli więcej niż jedno to proszę podać nazwę wszystkich banków, jeśli nie posiada to proszę przejść do części ubezpiec...

Metody analizy danych marketingowych

  • dr inż. Aleksandra Wicka
  • Badania rynku usług finansowych
Pobrań: 49
Wyświetleń: 868

Aleksandra Wicka. Notatka składa się z 6 stron. Metody analizy danych marketingowych Zestawienia tabelaryczne i graficzne prosty sposób przedstawiania danych z badań rynku odnoszą się do danych nominalnych (jakościowych) mogą być stosowane przy danych wyrażonych za pomocą liczb (dane przedział...