Strategia cen - strona 8

Marketing usług turystycznych i rekreacyjnych

  • Politechnika Wrocławska
  • Marketing usług turystycznych i rekreacyjnych
Pobrań: 350
Wyświetleń: 2674

in. zagadnienia takie jak: zastosowanie marketingu w turystyce i rekreacji, marketing, sfery marketingu, rynek turystyczny, segmentacja, determinanty procesu segmentacji, wybór docelowych segmentów rynku. W notatce znaleźć można równie...

Marketing definicje

  • Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
Pobrań: 0
Wyświetleń: 0

aktywnej strategii cen ) b) zdominowana przez poza cenowe inst. Dzia ł ania Mark c) odzwierciedleniem...

Marketing pytania na egzamin - orientacja produkcyjna

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Halina Wojnarowska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 3136
Wyświetleń: 7497

1. Gdy przedsiębiorstwo znajduje się w orientacji produkcyjnej, uwaga kierownictwa koncentrując się głównie na (wskaż błędną odpowiedź)A obniżaniu kosztów jednostkowych i cen produktówB masowej produkcji standardowych produktówC wytwarzaniu produktów po niskich kosztachD doskonaleniu technologii wyt...

Zintegrowany marketing medialny-skrypt

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • Tomasz Knecht
  • Zintegrowany marketing medialny
Pobrań: 350
Wyświetleń: 861

jego dystrybucji; przygotowanie odpowiedniej strategii ceny i promocji; reklama i informacja o produkcie...

Marketing w handlu

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 49
Wyświetleń: 1001

życia sklepu (teoria koła dystrybucji) PARADOKSY Giffena Veblena STRATEGIE CEN NISKICH CEN cena - ilość...