Strategia cen - strona 9

note /search

Podstawy marketingu - testy

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 2744
Wyświetleń: 6685

poszczególnych asortymentów 19. Strategia cen adresowana do nabywców o najwyższych dochodach to: strategia...

Marketing - wykłady, dr Hadrian

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1442
Wyświetleń: 8155

V KC VBEP STRATA ZYSK Korzyści dodatkowe Jakość i cena Strategia markowa (jakościowa) Strategia cena...

Podstawy marketingu - opracowanie do wykładu

  • Politechnika Świętokrzyska w Kielcach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 854
Wyświetleń: 2744

doc. Notatka zawiera takie informacje, jak: struktura marketingu, marketing – mix, otoczenie firmy – rynkowe, gospodarcze, społeczne, model sił konkurencyjnych M.Potera, segmentacja rynku, strategiczne jednostki biznesu, analiza portfelowa, analiza SWOT, rodzaje układu sił i słabości oraz szans i...

Marketing - referat

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 595
Wyświetleń: 4942

(laboratoryjne) - mała grupa, test ma wiele form CENY Strategia ceny jest zespołem decyzji dotyczących problemów...

Proces segmentacji rynku

  • Politechnika Lubelska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1820

nieelastycznym.  Selektywna i penetracyjna strategia cen są związane z procesem wprowadzania na rynek nowego...