Strategia cen - strona 9

Podstawy marketingu - testy

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Krystyna Śliwińska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1127
Wyświetleń: 5012

poszczególnych asortymentów 19. Strategia cen adresowana do nabywców o najwyższych dochodach to: strategia...

Marketing - wykłady, dr Hadrian

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Piotr Hadrian
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 966
Wyświetleń: 7686

V KC VBEP STRATA ZYSK Korzyści dodatkowe Jakość i cena Strategia markowa (jakościowa) Strategia cena...

Podstawy marketingu - opracowanie do wykładu

  • Politechnika Świętokrzyska w Kielcach
  • prof. dr hab. Aleksander Oksanych
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1967

doc. Notatka zawiera takie informacje, jak: struktura marketingu, marketing – mix, otoczenie firmy – rynkowe, gospodarcze, społeczne, model sił konkurencyjnych M.Potera, segmentacja rynku, strategiczne jednostki biznesu, analiza portfelowa, analiza SWOT, rodzaje układu sił i słabości oraz szans i...

Marketing - referat

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 175
Wyświetleń: 4410

(laboratoryjne) - mała grupa, test ma wiele form CENY Strategia ceny jest zespołem decyzji dotyczących problemów...

Proces segmentacji rynku

  • Politechnika Lubelska
  • dr Teresa Królikowska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 56
Wyświetleń: 1771

nieelastycznym.  Selektywna i penetracyjna strategia cen są związane z procesem wprowadzania na rynek nowego...