Wykład - Podstawy marketingu
- Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
- Podstawy Marketingu
marketingu” Teodor Kramer „Podstawy marketingu” Rutkowski, Wrzosek, Garbarski „Marketing” Philip Kotler...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
marketingu” Teodor Kramer „Podstawy marketingu” Rutkowski, Wrzosek, Garbarski „Marketing” Philip Kotler...
(Philip Kotler) to proces „planowania” i urzeczywistniania koncepcji, cen, promocji oraz dystrybucji idei...
„ Philip Kotler „ Marketing „ 1 ...
, socjologii , etyki , nauki o zarządzaniu i innych dziedzin . Amerykański profesor Philip Kotler...
z wielu firm na danym rynku, nie może obyć się bez gromadzenia i przetwarzania informacji. Jak pisze Philip...
. Jak stwierdził Philip Kotler promować można ludzi, miejsca, pomysły, doświadczenia i organizacje. Przykładem...
towarów i usług do kreowania wymiany, która realizuje cele jednostki i przedsiębiorstw. Philip Kotler...
małych. BIBLIOGRAFIA: Philip Kotler, Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola., Gobethner...
. Philip Kotler, Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gobethner & Ska W-wa 1994. 2...
Philip Kotler definiuje badania marketingowe jako: „systematyczne planowanie, zbieranie, analiza...