Otoczenie marketingowe przedsiębiorstwa
- Uniwersytet Gdański
- Marketing
, wniosek: większe nakłady finansowe Mikrootoczenia Mikrootoczenie to czynniki na które firma może wpływać...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
, wniosek: większe nakłady finansowe Mikrootoczenia Mikrootoczenie to czynniki na które firma może wpływać...
) oraz bliższe (bezpośrednie, mikrootoczenie). Makrootoczenie zawiera te wszystkie czynniki, które tworzą ramy...
nabywców- składa się ze wszystkich potencjalnych klientów (indywidualnych i instytucjonalnych), mających...
, Garbarski L., Zachowania nabywców, PWE Garbarski L. Kłosiewicz U. Nowacki R., Zarządzanie marketingowe małym...
determinujących makro- i mikrootoczenie przedsiębiorstwa, którego celem jest zidentyfikowanie potencjalnych szans...
jest ochrona wartości użytkowych produktu i informowanie nabywcy o funkcjach oraz cechach produktu. Znaczenie...
. MIKROOTOCZENIE: klienci, dostawcy, spisy strategiczne, instytuty, agencje, związki zawodowe. Reakcje organizacji...
determinujących makro- i mikrootoczenie przedsiębiorstwa, którego celem jest zidentyfikowanie potencjalnych szans...
użyteczności”, mogący zaspokoić potrzeby i preferencje nabywcy. Ich wzajemne „spotkanie” jest możliwe poprzez...
udziałowcy przedsiębiorstwa, organizacji - istniejący i potencjalni dostawcy - nabywcy i kooperanci...