Mikrootoczenie nabywcy - strona 13

note /search

Sposób oddziaływania reklamy

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Marketing
Pobrań: 875
Wyświetleń: 3612

się od zwrócenia uwagi potencjalnego nabywcy na produkt, markę lub firmę. Może on być realizowany przez różne formy...

Podział rynku - omówienie

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Marketing
Pobrań: 56
Wyświetleń: 679

nabywców przejawiających pewien poziom zainteresowania określonym dobrem lub usługą Rynek dostępny – zbiór...

Popyt, prawo popytu

  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Ekonomia
Pobrań: 686
Wyświetleń: 3297

Popyt rzeczywisty, tzn. taki, przy którym chęć nabycia towaru (preferencje nabywców) poparta...

Podstawowe formy rynku

  • Uniwersytet Warszawski
  • Ekonomia
Pobrań: 210
Wyświetleń: 1190

, który nie posiada bliskich substytutów. Wielu nabywców, ale pojedynczy nabywca ma niewielki udział w popycie...