Mikrootoczenie nabywcy - strona 12

note /search

Ustalanie cen

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 119
Wyświetleń: 1407

Metody ustalania cen: 1)oparte na kosztach (produkt-koszt-cena-wartość-nabywcy): *Metoda narzutu...

Umowy dotyczące spadku

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Prawo rodzinne
Pobrań: 182
Wyświetleń: 1274

pociąga za sobą przejście na nabywcę ogółu praw i obowiązków spadkobiercy (sukcesja generalna) -umowa...

Produkt- opracowanie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 49
Wyświetleń: 826

Każdy nabywca szuka w produkcie istotnych dla siebie korzyści (np. użyteczności, przyjemności...

Zarządzanie SUM

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Zarządzanie informacjami
Pobrań: 315
Wyświetleń: 4326

definicja marketingu relacji struktura CRM Makro i mikrootoczenie przedsiębiorstwa struktura mikrootoczenia...