Marketing - strona 48

Konsument i jego zachowanie na rynku

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • dr Maciej Tokarski
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 35
Wyświetleń: 707

MARKETING to sprzedaż: - właściwego produktu, właściwym ludziom, we właściwym czasie, we właściwym...

Podstawy marketingu- wykład 2

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Krystyna Śliwińska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 189
Wyświetleń: 637

produkcyjnej, wyprodukować i co dalej? Marketing jest SYSTEMEM System marketingu - ORIENTACJA NA PRODUKT...

Polityka cenowa- wykład 5

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr hab. Janina Anna Harasim
  • Marketing bankowy
Pobrań: 161
Wyświetleń: 959

marketingowego: Czynniki wpływające na znaczeni cen Znaczenie cen jako instrumentu marketingu Duże Małe - Poziom...

Otoczenie Marketingowe

  • Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
  • mgr inż. Dominika Woźny
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 203
Wyświetleń: 3353

o odpowiedniej jakości Księgowości - pomiary dochodów i kosztów, aby wskazać marketingowi, czy należycie osiąga...

Wykład 7 z podstaw marketingu

  • dr hab. Joanna Szwacka-Mokrzycka
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 189
Wyświetleń: 833

wtedy, gdy na określonym rynku nie występuje lider cenowy. Promocja jako element marketingu mix Promocja - zwana polityką...