Marketing - strona 49

note /search

Przewodnictwo cenowe

  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 77
Wyświetleń: 1414

wtedy, gdy na określonym rynku nie występuje lider cenowy. Promocja jako element marketingu mix Promocja - zwana polityką...

Test do badania postaw

  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 105
Wyświetleń: 994

na obrazkach. Test wielokrotnego wyboru Pojęcie marketingu Segmentacja Instrumenty Mmix Badania Produkt Nowość...

Marketing BCG

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 133
Wyświetleń: 2380

obrotów, nie wymagają inwestycji w marketing, bardzo duży udział w rynku.         Psy: produkty kończące...

Marketing medialny

  • Uniwersytet Warszawski
  • Socjologia polityki
Pobrań: 77
Wyświetleń: 945

Marketing medialny: Marketing medialny najszybciej rozpowszechnił się w USA. Amerykanizacja...

Plan i budżet marketingowy

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 98
Wyświetleń: 1239

marketingu z budżetem) *alokacji środków - na najbardziej obiecujące produkty i rynki Właściwy plan...

Zagadnienia-opracowanie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 28
Wyświetleń: 434

Marketing- pewna koncepcja zarządzania firmą, oparta na założeniu, że firma jest uczestnikiem...