Marketing - strona 49

Przewodnictwo cenowe

  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • dr hab. Joanna Szwacka-Mokrzycka
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 28
Wyświetleń: 1302

wtedy, gdy na określonym rynku nie występuje lider cenowy. Promocja jako element marketingu mix Promocja - zwana polityką...

Test do badania postaw

  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • dr hab. Joanna Szwacka-Mokrzycka
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 21
Wyświetleń: 819

na obrazkach. Test wielokrotnego wyboru Pojęcie marketingu Segmentacja Instrumenty Mmix Badania Produkt Nowość...

Marketing BCG

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • prof. dr hab. Anna Czubała
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 42
Wyświetleń: 1890

obrotów, nie wymagają inwestycji w marketing, bardzo duży udział w rynku.         Psy: produkty kończące...

Marketing medialny

  • Uniwersytet Warszawski
  • Socjologia polityki
Pobrań: 42
Wyświetleń: 679

Marketing medialny: Marketing medialny najszybciej rozpowszechnił się w USA. Amerykanizacja...

Plan i budżet marketingowy

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 14
Wyświetleń: 959

marketingu z budżetem) *alokacji środków - na najbardziej obiecujące produkty i rynki Właściwy plan...

Zagadnienia-opracowanie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 28
Wyświetleń: 385

Marketing- pewna koncepcja zarządzania firmą, oparta na założeniu, że firma jest uczestnikiem...

Public Relations - zadania i cele

  • Uniwersytet Łódzki
  • dr Magdalena Rosińska-Bukowska
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 168
Wyświetleń: 1330

Dr. Magdalena Rosińska - Bukowska Marketing Międzynarodowy Wykład XI – Public Relations 1...

CENA na rynkach międzynarodowych

  • dr hab. inż. Wojciech Pizło
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 154
Wyświetleń: 847

marketingu-mix tworzącym przychody, pozostałe instrumenty, wchodzące w jego skład, stanowią element kosztów...