Marketing mix - strona 22

note /search

Wykład - Analiza sytuacji

  • Uniwersytet Warszawski
  • Zarządzanie strategiczno-marketingowe
Pobrań: 70
Wyświetleń: 672

dla przedsiębiorstwa oraz ograniczeń możliwych wyborów strategicznych. Opis marketingu-mix ma na celu charakterystykę...

Strategie - omówienie (sem III)

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 7
Wyświetleń: 546

RYNKU jest strategią, która polega na dostosowaniu działań marketingowych (marketingu mix) do cech...

Wykład - cena, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 28
Wyświetleń: 700

marketingu mix, który przynosi firmie dochody. Pozostałe sa związane z ponoszeniem kosztów Funkcje cen...

Marketing wewnętrzny

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Marketing usług finansowych
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1512

i kompozycji marketingu mix Poszukiwanie nowych rynków (potrzeb, produktów) Masowość produktu (nie zastanawiano...

Marketing - omówienie, (sem III)

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 14
Wyświetleń: 574

podczas koordynacji działań firmy w zakresie marketingu mix i badań marketingowych a także ich koncentracji...

Struktura i system marketingu

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 49
Wyświetleń: 1015

to: - 4P - marketing mix - system W tym rozumieniu 4 narzędzia są interpretowane: - Produkt = zbiór...

Polityka promocji

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
Pobrań: 49
Wyświetleń: 1344

Polityka promocji Polityka promocji miejsce promocji w korespondencji marketingu-mix model...