Marketing bezpośredni - strona 5

note /search

Geneza i rozwój marketingu

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 63
Wyświetleń: 1302

Geneza i rozwój marketingu. Obszar problemowy (przestrzenny) Podstawowe kategorie (elementy, cechy...

Public relations - wykład 1

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • Public relations
Pobrań: 1379
Wyświetleń: 3493

KOMUNIKACJA MARKETINGOWA Narzędzia ZKM: Reklama PR Promocja sprzedaży Marketing bezpośredni Sprzedaż osobista...

Marketing w turystyce

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 91
Wyświetleń: 1043

(uwzględnienie gustów regionalnych), Marketing bezpośredni (media- telegazeta itp.), Megamarketing (rozszerzenie...

Promocja - definicja

  • Uniwersytet Gdański
  • Marketing
Pobrań: 140
Wyświetleń: 1526

, personel odpowiedzialny za sprzedaż, marketing bezpośredni, public relations. Promocja dodatkowa (zwana...

Definicje PR-opracowanie

  • Uniwersytet Łódzki
  • Public relations
Pobrań: 420
Wyświetleń: 1561

, marketing bezpośredni, promocja sprzedaży, sprzedaż osobista, PR i publicity) PR jako dodatek...

Promocja-etapy skutecznej promocji

  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • Marketing żywności
Pobrań: 112
Wyświetleń: 1267

oraz publicity Sprzedaż osobista Marketing bezpośredni i interaktywny Lobbing - połączenie przedsiebiiorstw...