Marketing międzynarodowy - Strategie liderów rynkowych
- Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
(funkcja gwarancyjna) 2.1 Elementy marki część werbalna (nazwa) część niewerbalna (logo/logotyp/znak) 3...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
(funkcja gwarancyjna) 2.1 Elementy marki część werbalna (nazwa) część niewerbalna (logo/logotyp/znak) 3...
marek: marka indywidualna – sytuacja gdy ka ż produkt firmy ma inn ą nazw ę i logotyp. Indywidualne dy...
) - graficzne (segmentacja, rozczłonkowanie, krój liter, nagłówki, logotypy) Kody wizualne środki figuralne...
jakiekolwiek innego stałego elementu promocji poza znakiem firmowym? Symbol o Logotyp o Slogan o Kolor...
14 wykładów z Nauki o polityce (politologii), przedmiotu który prowadzi dr hab. Joanna Dzwończyk na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Idealny materiał do nauki na egzamin z Nauki o polityce u dr hab. Joanny Dzwończyk. Notatki zajmują 31 stron i są w formacie doc. W treści wykładów można napotka...
1. Model marketingu politycznego wg B. I. Newmana : wprowadza wyraźne rozróżnienie pomiędzy procesem kampanii marketingowej a procesem kampanii politycznej. Kampania marketingowa pomaga kandydatowi przejść przez cztery etapy kampanii politycznej: od przedwstępnej fazy kształtowania własnego miejsca...
Opracowanych jest 11 rozdziałów w 3 różnych plikach, zawierają one notatki na takie zagadnienia jak: definicje marketingu, ogólne zasady marketingu, funkcje marketingu, struktura otoczenia przedsiębiorstwa, konsumenci i ich zachowania na rynku, typy decyzji, alternatywy wyboru, style życia konsumen...
i logotyp. Indywidualne markowanie stosuje się gdy produkty różnią się cechami użytkowymi, jakością...
dr Robert Nowacki Literatura 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. A. Nowacka, R. Nowacki, Podstawy marketingu. Difin, Warszawa 2004. K. Białecki, Instrumenty marketingu. Branta, Bydgoszcz 2006. J. Altkorn, T. Kramer, Leksykon marketingu. PWE, Warszawa 1998. Ph. Kotler, G. Armstrong, V. Wong, Mark...
Altkorn. Dokument ma 40 stron i porusza zagadnienia takie jak: definicje marketingu, fazy ewolucji przedsiębiorstw, ogólne zasady marketingu, funkcje marketingu, cechy marketingu dóbr konsumpcyjnych, cechy marketingu dóbr produkcyjnych, cechy marketingu usług, znaczenie marketingu w gospodarce naro...