Logotyp - strona 5

Marketing definicje

  • Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
Pobrań: 0
Wyświetleń: 0

marek: marka indywidualna – sytuacja gdy ka ż produkt firmy ma inn ą nazw ę i logotyp. Indywidualne dy...

Reklama - historia

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • dr hab. Małgorzata Lisowska-Magdziarz
  • Dziennikarstwo prasowe radiowe i telewizyjne
Pobrań: 553
Wyświetleń: 1974

) - graficzne (segmentacja, rozczłonkowanie, krój liter, nagłówki, logotypy) Kody wizualne środki figuralne...

Marketing - wykłady

  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • dr hab. inż. Wojciech Pizło
  • Zarządzanie
Pobrań: 0
Wyświetleń: 0

jakiekolwiek innego stałego elementu promocji poza znakiem firmowym?  Symbol o Logotyp o Slogan o Kolor...

Nauka o polityce - wykłady, dr Dzwończyk

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr hab. Joanna Dzwończyk
  • Metodologia badań politologicznych
Pobrań: 336
Wyświetleń: 5656

14 wykładów z Nauki o polityce (politologii), przedmiotu który prowadzi dr hab. Joanna Dzwończyk na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Idealny materiał do nauki na egzamin z Nauki o polityce u dr hab. Joanny Dzwończyk. Notatki zajmują 31 stron i są w formacie doc. W treści wykładów można napotka...

Marketing polityczny - opracowanie zagadnień

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Metodologia badań politologicznych
Pobrań: 294
Wyświetleń: 1463

1. Model marketingu politycznego wg B. I. Newmana : wprowadza wyraźne rozróżnienie pomiędzy procesem kampanii marketingowej a procesem kampanii politycznej. Kampania marketingowa pomaga kandydatowi przejść przez cztery etapy kampanii politycznej: od przedwstępnej fazy kształtowania własnego miejsca...

Marketing - egzamin, uek

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1274
Wyświetleń: 5047

Opracowanych jest 11 rozdziałów w 3 różnych plikach, zawierają one notatki na takie zagadnienia jak: definicje marketingu, ogólne zasady marketingu, funkcje marketingu, struktura otoczenia przedsiębiorstwa, konsumenci i ich zachowania na rynku, typy decyzji, alternatywy wyboru, style życia konsumen...

Wyklad - podstawy marketingu

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • dr Robert Nowacki
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 301
Wyświetleń: 2338

dr Robert Nowacki Literatura 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. A. Nowacka, R. Nowacki, Podstawy marketingu. Difin, Warszawa 2004. K. Białecki, Instrumenty marketingu. Branta, Bydgoszcz 2006. J. Altkorn, T. Kramer, Leksykon marketingu. PWE, Warszawa 1998. Ph. Kotler, G. Armstrong, V. Wong, Mark...

Podstawy marketingu, J. Altkorn - streszczenie

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 539
Wyświetleń: 5901

Altkorn. Dokument ma 40 stron i porusza zagadnienia takie jak: definicje marketingu, fazy ewolucji przedsiębiorstw, ogólne zasady marketingu, funkcje marketingu, cechy marketingu dóbr konsumpcyjnych, cechy marketingu dóbr produkcyjnych, cechy marketingu usług, znaczenie marketingu w gospodarce naro...