Wykład-analiza ekonomiczna
- Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
- Podstawy Marketingu
wytrzymałościowych) Testowanie marketingowe (ocena konsumencka dotycząca preferencji względem produktu, możliwości...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
wytrzymałościowych) Testowanie marketingowe (ocena konsumencka dotycząca preferencji względem produktu, możliwości...
Zarządzanie marketingowe 1. Pojęcie i wymiary zarządzania. 2. Struktura zarządzania...
Zarządzanie marketingowe 1. Pojęcie i wymiary zarządzania. 2. Struktura zarządzania...
posługiwania się instrumentami marketingowymi przez przedsiębiorstwa: Instrumenty marketingowe tworzą system...
i integrować działania marketingowe w jedną spójną koncepcję zorientowaną Dla potrzeby docelowych klientów...
. Elementy planu marketingowego Ważną zasadą przy opracowywaniu planu marketingowego...
. funkcjonalna -kontrola wewnętrzna vs. zewnętrzna -samokontrola Controlling -proces kompleksowy, w którym łączy...
Controlling strategiczny Istota controllingu strategicznego Głównym celem controllingu...
: controlling operacyjny i strategiczny. Poszczególne instrumenty wg określonych kryteriów przedstawia tabela...
Istota strategii marketingowych Strategia marketingowa - to sposób wykorzystania potencjału...