Controlling marketingowy - strona 15

note /search

Wykład-analiza ekonomiczna

  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 84
Wyświetleń: 819

wytrzymałościowych) Testowanie marketingowe (ocena konsumencka dotycząca preferencji względem produktu, możliwości...

Marketing i zróżnicowanie

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Ekonomika
Pobrań: 7
Wyświetleń: 833

posługiwania się instrumentami marketingowymi przez przedsiębiorstwa: Instrumenty marketingowe tworzą system...

Organizacja marketingu w banku

  • Uniwersytet Gdański
  • Marketing w usługach finansowych
Pobrań: 413
Wyświetleń: 3325

i in­tegrować działania marketingowe w jedną spójną koncepcję zorientowaną Dla potrzeby docelowych klientów...

Elementy planu marketingowego

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Marketing
Pobrań: 140
Wyświetleń: 980

. Elementy planu marketingowego Ważną zasadą przy opracowywaniu planu marketingowego...

Kontrola jako funkcja zarządzania

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 287
Wyświetleń: 1393

. funkcjonalna -kontrola wewnętrzna vs. zewnętrzna -samokontrola Controlling -proces kompleksowy, w którym łączy...

Instrumenty Controllingu

  • Wyższa Szkoła Marketingu i Biznesu
  • Controlling
Pobrań: 1722
Wyświetleń: 8722

: controlling operacyjny i strategiczny. Poszczególne instrumenty wg określonych kryteriów przedstawia tabela...