Marketing i zróżnicowanie

Nasza ocena:

3
Pobrań: 7
Wyświetleń: 833
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Marketing i zróżnicowanie - strona 1

Fragment notatki:

MARKETING - oznacza dostarczenie właściwych produktów, właściwym nabywcą, we właściwym czasie za właściwą cenę, oraz odpowiednią promocja.
KONCEPCJE INSTRUMENTOWE: 4P - PRODUKT CENA DYSTRYBUCJA PROMOCJA 6P - PRODUKT CENA DYSTRYBUCJA PROMOCJA LUD ZIE OPAKOWANIE 4C - KLIENT KOSZT WYGODA NA BYCIA KOMUNIKACJA 4D - ZARZĄDZANIE BAZĄ DANYCH PROJEKTOWANIE STRATEGI MARKETING BEZPOŚREDNI ZRÓŻNICOWANIE Reguły posługiwania się instrumentami marketingowymi przez przedsiębiorstwa:
Instrumenty marketingowe tworzą system muszą być, zatem łącznie analizowane, projekotwanie i stosowane.
Przy analizowaniu i projektowaniu sposobów zastosowania instrumentów marketingowych należy kierować się kolejnością, w jakiej zostały wymienione.
Ze względu na wewnętrzne relacje występujące między wszystkimi instrumentami marketingowymi należy dążyć do pełnej zgodności całego układu pamiętając, że sposób użycia jednego z instrumentów wpływa na zastosowanie innych.
Projektowanie i wykorzystanie zespołu instrumentów marketingowych powinno poprzedzać podjęcie produkcji i służy do weryfikacji danego zamierzenia.
Zastosowanie przez przedsiębiorstwo instrumentów marketingowych musi być wysoce zindywidualizowane w zależności od sytuacji rynkowej, rodzaju produktu, rodzaju nabywców oraz ustalonych celów rynkowych i polityki przedsiębiorstwa. ... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz