Call center - strona 3

Wybór systemu CRM - dokumentacja

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Dorota Buchnowska
  • Systemy CRM
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1421

społecznościowych Integracja z teleinformatycznymi systemami obsługi call center Możliwości zakupu systemu w formie...

E-banking - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Henryk Sroka
  • Informatyka w zarządzaniu
Pobrań: 63
Wyświetleń: 1148

klienta - telefon Komunikacja z bankiem odbywa się poprzez: -Call Center - moduł zintegrowanego systemu...

CRM a zarządzanie wiedzą

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr hab. Bogusz Mikuła
  • Zarządzanie wiedzą
Pobrań: 154
Wyświetleń: 1351

Center) - złożone z centrali telefonicznej, serwerów, baz danych, komputerów wraz z odpowiednim...

Hossa na cenowe porównywarki

  • Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
  • Marketing
Pobrań: 0
Wyświetleń: 742

. Liczba ogłoszeń dla sprzedawców i pracowników call center opublikowanych w polskim Internecie...

CRM analityczny - omówienie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • prof. dr hab. Marek Pawlak
  • Informatyka w zarządzaniu
Pobrań: 28
Wyświetleń: 574

zwłaszcza podczas sprzedaży, czy w ramach Call Center, w szybki sposób pokazuje z jakim klientem...