Call center - strona 4

CRM

Pobrań: 70
Wyświetleń: 1113

, zarządzanie działami wsparcia technicznego i telefonicznymi punktami obsługi klienta tzw. call center...

Wykład - offshoring indyjski

  • Uniwersytet Warszawski
  • Międzynarodowy obrót usług
Pobrań: 14
Wyświetleń: 1218

kilometrów call center na innym kontynencie. Niewiele osób wie, że w krakowskim dziale księgowości biletowej...

Implementacja BI - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. UE dr hab. Maria Mach-Król
  • Business intelligence
Pobrań: 49
Wyświetleń: 742

w call-center, który wyszukuje odpowiedniego agenta ludzkiego do obsługi konkretnego użytkownika...

Rola User Experience w powodzeniu e-usług

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
Pobrań: 14
Wyświetleń: 1421

Rola User Experience w powodzeniu e-usług Szymon Błaszczyk Krzysztof Urbański UNIA EUROPEJSKA EUROPEJSKI FUNDUSZ ROZWOJU REGIONALNEGO Autorzy: Szymon Błaszczyk Krzysztof Urbański UBIK Business Consulting Sp. z o.o. www.ubikbc.pl Wydawca: