Call center

note /search

Narzędzia CRM - omówienie

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Informatyka w turystyce i rekreacji
Pobrań: 28
Wyświetleń: 686

Narzędzia CRM SFA - automatyzacja sprzedaży Call center Contact Center Knowledge Management...

Słowniczek poziom A2 - 51-100

  • Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
  • Język angielski
Pobrań: 371
Wyświetleń: 1372

cash desks kasy 64 call center biuro obsługi 65 convention konwencja, zasada 66 counter lada sklepowa...

Rozrachunki - omówienie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Informatyka w zarządzaniu
Pobrań: 28
Wyświetleń: 721

na niej danych Integracja z CRM i Call Center W module Obsługi Windykacji możliwe jest zarejestrowanie działań...

Charakterystyka ogólna CRM - omówienie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Informatyka w zarządzaniu
Pobrań: 182
Wyświetleń: 630

tworzenia procesów pozwala na dostosowanie się do potrzeb każdej firmy. Call Center i telemarketing CRM...