Call center - strona 2

note /search

Źródła innowacji - omówienie

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Zarządzanie innowacjami
Pobrań: 105
Wyświetleń: 679

czyli ponownych zakupów. System CRM- skład infrastruktury -call center -help desk -internet -e-mail -sprzedaż...

Technologia informatyczna- wykład 9

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Technologia informatyczna
Pobrań: 273
Wyświetleń: 917

sprzętowe jak: Call center, bezprzedowe połączenia Electronic Data Interchange- EDI: Przesyłanie standardowo...

Zastosowania systemów - omówienie

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Informatyka w turystyce i rekreacji
Pobrań: 14
Wyświetleń: 539

. korzystając z Błękitnej Linii TP S.A.. Jest to przykład wykorzystania CRM w tzw. Call center. Klient dzwoniąc...

Wspólne polityki - Unia Europejska

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Integracja europejska
Pobrań: 84
Wyświetleń: 868

) Usługobiorca przemieszcza się do innego PCz (np. turysta) Usługi transgraniczne (np. call center). Główną...