To tylko jedna z 2 stron tej notatki. Zaloguj się aby zobaczyć ten dokument.
Zobacz
całą notatkę
KARTA PROJEKTU Nazwa projektu (w sposób zwięzły powinna określać zakres i specyfikę projektu, dodatkowo skrót „medialny”)
WDROŻENIE SYSTEMU CRM W REGIONIE PÓŁNOC- GDAŃSK
Lokalizacja projektu
Region Północ-Gdańsk
Czas trwania projektu
(data początku i końca)
25.03.2012-15.06.2012
Kierownik projektu
(Imię, nazwisko, stanowisko w firmie) Karol pardewski (project manager)- kierownik regionu gdańsk Uprawnienia kierownika projektu - dobranie kompetentnych członków zespołu i rozdzielenie im poszczególnych zadań do zrealizowania, - koordynacja prac członków zespołu wdrożeniowego, - jest pośrednikiem między zespołem projektowym a kierownictwem. - reprezentuje zespół (firmę) w kontaktach z konsultantami i doradcami zewnętrznymi, - ma prawo podejmowania decyzji i podpisywania dokumentów dotyczących projektu, - jest odpowiedzialny za dokumentację projektową Spodziewane efekty projektu Wzrost satysfakcji klientów
Wzrost lojalnych klientów
Możliwość obniżenia ceny sprzedaży
Wzrost pozycji na rynku
Obniżenie kosztów marketingu sprzedaży itd. Uzasadnienie projektu Zmieniające się potrzeby klientów na rynku, sprawiają że firmy musi być bardziej elastyczna i dopasowywać się do klientów, aby w dalszym ciągu utrzymywać pozycję na rynku telekomunikacyjnym, zatrzymywać przy sobie lojalnych klientów i pozyskiwać nowych. Interesariusze projektu Rodzaj interesariusza Potrzeby Pracownicy ( działu marketingu,logistyki, sprzedaży, call center itd.)
Lepszy przepływ informacji pomiędzy poszczególnymi działami
Lepszy przepływ informacji klient- pracownik
Szybszy system pozwalający zarządzanie danymi klientów
System pozwalający szybko dopasować ofertę do potrzeb klientów
Nowe oferty w celu proponowania nowości klientom Klienci indywidualni
- Indywidualne dopasowanie oferty - dostęp do informacji w każdy miejscu w Polscie( Internet, tel, BOK)
- Sezonowe promocje na wybrane usługi, oferty - Promocje w zależności od użytkowania oferty
Klienci biznesowi
Indywidualne dopasowanie oferty
dostęp do informacji w każdy miejscu w Polscie( Internet, tel, BOK)
Sezonowe promocje na wybrane usługi, oferty
- Promocje w zależności od użytkowania oferty ( np. Częste kontakty z klientami powodują że tacy klienci miesięcznie płacą wysokie rachunki) Cele projektu Cele główne
Automatyzacja obsługi klienta
Poprawa przepływu informacji (pracownik- klient)
(…)
…, tel, BOK)
Sezonowe promocje na wybrane usługi, oferty
- Promocje w zależności od użytkowania oferty ( np. Częste kontakty z klientami powodują że tacy klienci miesięcznie płacą wysokie rachunki)
Cele projektu
Cele główne
Automatyzacja obsługi klienta
Poprawa przepływu informacji (pracownik- klient)
Integracja kanałów komunikacji
Indywidualizacja ofert Personalizacja kontaktów i przekazów
Cele…
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)