Potrzeba zastosowania CRM - zadanie

Nasza ocena:

3
Pobrań: 77
Wyświetleń: 1064
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Potrzeba zastosowania CRM - zadanie - strona 1 Potrzeba zastosowania CRM - zadanie - strona 2 Potrzeba zastosowania CRM - zadanie - strona 3

Fragment notatki:


Zadanie 1 Należy wybrać i opisać firmę (może być wymyślona), w której zostaną wdrożone koncepcja i system CRM. Na podstawie tej firmy realizowane będą kolejne zadania. Należy wybrać taką firmę, w której potrzeba zastosowania CRM jest duża !!!
Opis firmy powinien zawierać następujące dane: Nazwa firmy Telekomunikacja TP Lokalizacja firmy
Warszawa (siedziba główna), 4 Regiony: Region Północ - Gdańsk
Region Południe - Kraków
Region Zachód - Szczecin
Region Wschód - Białystok
Rodzaj działalności (handlowa, usługowa, produkcyjna)
Handlowo - usługowa
Branża
Telekomunikacyjna,
Zasięg działalności (lokalny, krajowy, międzynarodowy)
Ogólnopolski (krajowy)
Lista i krótka charakterystyka produktów/usług firmy
Sprzedaż usług telekomutacyjnych: oferta abonamentowa dla klientów prywatnych i biznesowych, Oferta firmy obejmuje usługi głosowe i nie-głosowe, w tym również bezprzewodowy dostęp do Internetu i usługi multimedialne.
Dla klientów biznesowych dostarcza kompleksowe rozwiązania w obszarach: komunikacji, transmisji danych i aplikacji specjalistycznych, oferuje również usługę mobilnego dostępu do Internetu - blueconnect. Sprzedaż produktów: różnego rodzaju telefonów , akcesoriów do telefonów, bezprzewodowych modemów internetowych, netbooków.
Wielkość firmy (liczba pracowników)
6680 osób
Struktura firmy (ile oddziałów, jakie działy, jakie zatrudnienie w poszczególnych działach)
Siedziba: Zarząd firmy ( 2 osób) + Kierownicy Regionów (4 osoby)
Dział Marketingu (50 osób)
Dział IT ( 50 osób)
Dział personalny ( 20 osób)
Księgowość ( 4 osoba )
Dział Jakości ( 50 osób)
Dział Logistyki ( 50 osób) Dział Serwisu (50 osób)
Dział Sprzedaży (50 osób)
Call Center ( 100 osób)
250 placówek na terenie całego kraju:
Biuro Obsługi Klienta ( 25 osób)
Kto wykorzystywał będzie system CRM (pracownicy których działów)
Głównie Biuro obsługi klienta + Call Center, aczkolwiek wszyscy pracownicy będą mieli wgląd w celu uzyskania potrzebnych informacji.
Liczba użytkowników CRM (pracowników firmy, którzy będą wykorzystywali system)
100 + 6250 = 6350 osób
Rodzaj klientów (indywidualni, biznesowi)
Indywidualni, biznesowi
Liczba klientów (z podziałem na rodzaje) 4 mln abonentów telefonii stacjonarnej,
Formy komunikacji z klientami
Rozmowa telefoniczna, korespondencja, newsletter, spotkania biznesowe
... zobacz całą notatkę

Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz