jakość usług - marketing ubezpieczeń

Nasza ocena:

4
Pobrań: 42
Wyświetleń: 2394
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
jakość usług - marketing ubezpieczeń - strona 1

Fragment notatki:

o objętości 4 stron, zawierający 23 slajdy.

Prezentacja na temat: marketing usług ubezpieczeniowych, zawiera informacje dotyczące następujących kwestii: pojęcie jakości usługi, areny jakości usług, determinanty jakości usług, proces zarządzania jakością w instytucjach finansowych, analiza jakości usług, metody używane do analizowania kryteriów jakości, luki w ocenie jakości usługi, model jakości usług, metody używane do pomiaru jakości, analiza SERVQUAL - wymiary jakości usługi, przyczyny zmiany usługodawców przez klientów, itp.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          ... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz