Komunikacja. Zarządzanie promocją- opracowanie
- Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
- Zarządzanie marketingiem
The Line - poza środkami masowego komunikowania. - promocje on-line. Strategie promocyjne: - push...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
The Line - poza środkami masowego komunikowania. - promocje on-line. Strategie promocyjne: - push...
środków reklamy TV i radiowej] a BTL below the line [realizowanie działań reklamowych z zastosowaniem...
- radio - prasa - nośniki reklamy zewnętrznej * BTL (below the line) - podstawowe (materiały promocyjne...
”, komunikacja realizowana poprzez tradycyjną reklamę medialną „Below-the-line”, działania promocyjne...
odbiorcy- reklama bezosobowa i)BTL( below the Line):-najczęściej promocja w miejscu sprzedaży...
) * BTL – Below The Line – wszystkie niestandardowe działania i wydatki reklamowe; nazywane tak są media...
: telewizja, radio, prasa, plakaty, reklama outdoor i indor BTL Below the Line Skierowane do konkretnego...
-media. BTL to below-the-line (pod linią), czyli te działania promocyjno-reklamowe...
-the-line) wykorzystuje przede wszystkim nośniki masowe, o szerokim zasięgu, do których należą...
podręczników i opracowań z dziedziny marketingu. BTL (Below the line)- promocja pozamedialna, czyli eventy...