Badania opisowe - strona 6

Egzamin - orientacja produkcyjna

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • prof. dr hab. Roman Niestrój
  • Marketing
Pobrań: 763
Wyświetleń: 1904

0101W orientacji produkcyjnej uwaga kierownictwa przedsiębiorstwa koncentruje się na: 1. masowej produkcji standardowych produktów, 2. wytwarzaniu produktu po niskich kosztach, 3. doskonaleniu technologii wytwarzania produktu, 4. badaniu preferencji i popytu konsumentów na produkty wytwarzane p...

Marketing - zagadnienia ogólne

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr Piotr Hadrian
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 567
Wyświetleń: 2534

in. zagadnienia takie jak: geneza marketingu, pojecie marketingu, ogólne zasady, marketingu, funkcje marketingowe, sektorowe uwarunkowania marketingu, kryteria segmentacji, klasyfikacja produktu, cykl życia produktu, marketingowy proces badawczy, orientacja marketingu. GENEZA MARKETINGU FILOZOFIA ...

Pytania na obronę

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr hab. Włodzimierz Bogdanowicz
  • Ekonomika przedsiębiorstw
Pobrań: 252
Wyświetleń: 3185

? Funkcje badań: opisowa - ukazuje otoczenie rynkowe (konkurencji, rynku itp.); wyjaśniająca - wyjaśnienie...

Wyklad - podstawy marketingu

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • dr Robert Nowacki
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 413
Wyświetleń: 2394

. Klasyfikacje badań marketingowych / 2 / Badanie opisowe Kryterium funkcjonalności Badanie Badanie Badanie...

Marketing - egzamin, uek

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1610
Wyświetleń: 5691

pochodzących ze źródeł wtórnych [np. rozpoznanie szans rynkowych nowego produktu] badania opisowe...

Marketing - materiały i pytania

  • dr Mariusz Kuziak
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 2576
Wyświetleń: 11900

Ponadto, notatka porusza zagadnienia takie jak: etapy badań marketingowych, źródła informacji wykorzystywane w procesie badawczym, dobór próby badawczej, metody zdobywania informacji, analiza SWOT, strategie marketingowe przedsiębiorstwa, macierz Ansoff`a, strategia kształtowania pola rynkowego prz...

ZARZADZANIE- opracowania SUM UEK(pdf)

  • prof. dr hab. Czesław Mesjasz
  • Zarządzanie informacjami
Pobrań: 784
Wyświetleń: 7350

Teoretyczne i metodologiczne podstawy zarządzania. Wprowadzenie do nauki zarządzania, geneza naukowego zarządzania. Szkoły i klasycy naukowego zarządzania, organizacja, zarządzanie, funkcje zarządzania. Cechy organizacji biurokratycznej. Misja, wizja i cele organizacji. Ewolucja teorii organizacji. ...