Badania opisowe - strona 5

Marketing - wykłady

  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • dr hab. inż. Wojciech Pizło
  • Zarządzanie
Pobrań: 0
Wyświetleń: 0

grupowy (zogniskowany) m.in. badania opisowe Metody badawcze 11 WYKŁAD 5 4.11.2015r. Źródła informacji...

Analiza i badanie rynku

  • Analiza finansowa
Pobrań: 28
Wyświetleń: 1673

się, lecz są najczęściej wobec siebie komplementarne. Ze względu na funkcje: Badania opisowe, Badania wyjaśniające, Badania...

Metody badawcze w naukach społecznych - skrypt

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • dr Maria Winc_awska
  • Metody i techniki badawcze w socjologii
Pobrań: 777
Wyświetleń: 2744

Frankfort-Nachmias C. Nachmias D. Metody badawcze w naukach społecznych, Poznań 2001. Wvd. Zysk i S-ka Nachmias D - ROZDZIAŁ 5 Metody badawcze w naukach społecznych -Poznań 2001 Rozdział 5 Plany badawcze : eksperymenty PLAN BADAWCZY TO - program , zgodnie z którym badacz zbiera , analizuje ora...

Podstawy marketingu - testy

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Krystyna Śliwińska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1127
Wyświetleń: 5012

a prowadzi je prof. dr hab. Krystyna Śliwińska. Notatka składa się z 11 stron. ... 1. Tradycyjny podział instytucjonalny rynku: a) istnieje b) nie istnieje 2. Strategia budowania odnosi się do: a) „dojnych krów” b) „trudnych dzieci” i „porażek” c) „gwiazd” i „trudnych dzieci” 3. Podm...

Historia myśli ekonomicznej - wykłady

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • prof. dr hab. Aleksanda Lityńska
  • Historia myśli ekonomicznej
Pobrań: 812
Wyświetleń: 6692

- jednostronność metody badań,. Skupianie się na badaniach opisowych empirycznych. Myśl ekonomiczna po 1870 r...

Marketing - test

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • prof. dr hab. Anna Czubała
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1617
Wyświetleń: 2394

1 W orientacji produkcyjnej uwaga kierownictwa przedsiębiorstwa koncentruje się na: 1. masowej produkcji standardowych produktów, 2. wytwarzaniu produktu po niskich kosztach, 3. doskonaleniu technologii wytwarzania produktu, 4. badaniu preferencji i popytu konsumentów na produkty wytwarzan...