Analiza marketingowa - strona 4

Produkt- opracowanie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Gertruda Stolarska
  • Marketing
Pobrań: 21
Wyświetleń: 693

pod uwagę komfort i łatwość obsługi. Analiza marketingowa wybranego produktu Produkt: komputer firmy OPTIMUS...

Marketing w przemyśle spożywczym- opracowanie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Gertruda Stolarska
  • Zarządzanie marketingiem
Pobrań: 28
Wyświetleń: 840

wszystkie propozycje dotyczące strategii marketingowej muszą być poparte badaniami i analizą marketingową w celu...

Analiza rynku - funkcja popytu

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Analiza rynku
Pobrań: 63
Wyświetleń: 1575

, siła nabywców jest słaba. M. Strzyżewska, M. Rószkiewicz: Analizy marketingowe, .. s. 85. ...

Dom Jakości - sprawozdanie

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Maria Richert
  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 91
Wyświetleń: 980

do tego sektora uzyskuje się za pomocą metod analizy marketingowej, takich jak: eksponowanie swoich wyrobów...

Organizacja turystyki w Polsce

  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • dr inż. Agata Balińska
  • Podstawy turystyki
Pobrań: 259
Wyświetleń: 1407

, -doskonalenie kadr dla potrzeb turystyki, -prowadzenie badań i analiz marketingowych w dziedzinie turystyki...

Planowanie marketingowe

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 84
Wyświetleń: 924

nakładów uzasadnia to ryzyko. Po analizie marketingowych zagrożeń i szans produktu menedżer jest w stanie...