Dr Marek Robert Drzazga

note /search

Wykład - Zaliczenie przedmiotu

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Środki i techniki reklamy
Pobrań: 112
Wyświetleń: 1421

ŚRODK I TECHNIKI REKLAMY WYKŁAD 1 Dr Marek Drzazga Zaliczenie przedmiotu EGZAMIN: Gdy zaliczenie: ostatnie zajęcia, kilka pytań testowych + 2,3 pytań otwarte. Literatura: Jacek Kall- Reklama, PWE Wrocław, 1998 A, Jachnis, J.F. Terelak- Psychologia konsumenta i reklamy, O. Wyd. Branta, Bydgoszc...

Wykład - Wydatki na reklamę w Polsce

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Środki i techniki reklamy
Pobrań: 21
Wyświetleń: 1141

ŚRODK I TECHNIKI REKLAMY WYKŁAD 2 OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA KLASYCZNYCH ŚRODKÓW REKLAMY Wydatki na reklamę w Polsce, Charakterystyka głównych form reklamy reklama telewizyjna reklama prasowa reklama zewnętrzna formy reklamy nowych mediach. Biorąc pod uwagę wydatki na reklamę należy pamiętać, że...

Wykład - Znaczenie ceny w kompozycji marketingowej

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Marketing
Pobrań: 70
Wyświetleń: 952

Marketing dr Marek Drzazga Wykład 8 Znaczenie ceny w kompozycji marketingowej Strategia zdominowania Strategia bez udziału przez inny instrument polityki cenowej marketingu 2 Strategia opanowania 1 3 Strategia bez dominu- przez cenę 4 jącego instrumentu marketingowego Duże Małe ZNACZENIE CE...

Wykład - Produkt rzeczywisty

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Marketing
Pobrań: 49
Wyświetleń: 490

Marketing dr Marek Drzazga Wykład 2 Produkt - dobro zaspokajające potrzeby Istota produktu Produkt rzeczywisty: znak handlowy cena jakość opakowanie styl załoga, wygląd zachowanie materiał surowce kontakt z konsumentem model, cecha marka Produkt potencjalny dostarczanie gwarancja r...

Wykład - strategia marketingowa przedsiębiorstwa

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Marketing
Pobrań: 91
Wyświetleń: 672

Marketing dr Marek Drzazga Wykład 9 STRATEGIA MARKETINGOWA PRZEDSIĘBIORSTWA Polityka cen i produktu Polityka promocji Polityka dystrybucji Sprzedaż osobna - reklama - promocja - public relations Otoczenie Realizacja strategii Otoczenie Rynek Nabywca Funkcje promocji informacyjne - produ...

Wykład - usługi

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Marketing
Pobrań: 49
Wyświetleń: 693

Marketing dr Marek Drzazga Wykład 10 USŁUGI Usługa jest dowolnym działaniem, jakie jedna strona może zaoferować innej, nienamacalne i nie prowadzi do własności. Jego produkcja może być związana (lub nie) z produktem fizycznym Klasyfikacja: czysty produkt- fizyczny- nie towarzyszy żadna usługa ...

Wykład - system jakości

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Marketing
Pobrań: 21
Wyświetleń: 574

Marketing dr Marek Drzazga Wykład 3 System jakości - struktura organizacyjna, rozłożenie odpowiedniej procedury procesu oraz zasobów umożliwiających zarządzanie jak: Zapewnienie jakości - wszystkie zaplanowane i systematyczne działania, które są niezbędne dla uzyskania i utrzymania odpowiedniego ...

Wykład - otoczenie przedsiębiorstwa

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Marketing
Pobrań: 84
Wyświetleń: 616

Marketing dr Marek Drzazga Wykład 1 Przedsiębiorstwo jest w otoczeniu, które nie jest stałe (dynamiczne). Istnieje otoczenie: bliższe ( mamy na nie wpływ - konkurencyjne) dalsze (nie mamy wpływu, ono dyktuje warunki) Otoczenie ogólne: demograficzne, ekonomiczne, społeczno - kulturalne, prawne, ...

Wykład - Innowacja

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Marketing
Pobrań: 35
Wyświetleń: 686

Marketing dr Marek Drzazga Wykład 4 Innowacja To wszelkie uznane przez człowieka za nowość zmiany w stosunku do stanu poprzedniego dotyczące wartości, zjawisk kulturowych, prądów, myśli, obyczajów, poglądów, nowości techniczne, usprawnienia organizacyjne i społeczne dotyczące dziedzin życia społe...

Wykład - Asortyment

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Marketing
Pobrań: 140
Wyświetleń: 784

Marketing dr Marek Drzazga Wykład 5 Asortyment - celowo dobrany zestaw produktów na, który decyduje się przedsiębiorstwo Asortymentacja - dokonywanie wyboru co przedsiębiorstwo ma produkować i sprzedawać Przekształcenie asortymentu produkcyjnego w handlowy dokonuje się w kanałach dystrybucji Szc...