Przepływ ładunków w systemach logistycznych - strona 2

note /search

Art. 30.- warunki i zasady

  • Politechnika Warszawska
  • Przepływ ładunków w systemach logistycznych
Pobrań: 0
Wyświetleń: 399

Art. 30. 1. W warunkach i na zasadach, o których mowa w art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia (WE) nr 561/2006, minister właściwy do spraw transportu może wprowadzić wyjątki lub zezwalać na tymczasowe odstępstwa od stosowania przepisów art. 6-9 tego rozporządzenia. 2. Minister właściwy do spraw transpor...

Art. 31.- dzienny czas prowadzenia pojazdu

  • Politechnika Warszawska
  • Przepływ ładunków w systemach logistycznych
Pobrań: 7
Wyświetleń: 441

Art. 31a. 1. Dzienny czas prowadzenia pojazdu od zakończenia jednego dziennego okresu odpoczynku do rozpoczęcia następnego dziennego okresu odpoczynku lub między dziennym okresem odpoczynku a tygodniowym okresem odpoczynku nie może przekroczyć 10 godzin. 2. Dzienny czas prowadzenia pojazdu oznacza ł...

Czas nieprzerwanego prowadzenia pojazdu - omówienie

  • Politechnika Warszawska
  • Przepływ ładunków w systemach logistycznych
Pobrań: 0
Wyświetleń: 497

Czas nieprzerwanego prowadzenia pojazdu Maksimum 4,5 h Czas przerwy Na każde 4,5 h jazdy minimum 45 min (przy czym może być podzielone na 15 i 30 min) Dzienny czas prowadzenie pojazdu Maksimum 9 h (2 razy w tygodniu może być przedłużone do 10 h) Tygodniowy czas prowadzenia pojazdu Maksimum 56...

Art. 12. - tygodniowy czas pracy kierowcy

  • Politechnika Warszawska
  • Przepływ ładunków w systemach logistycznych
Pobrań: 0
Wyświetleń: 413

Art. 12. 1. Tygodniowy czas pracy kierowcy, łącznie z godzinami nadliczbowymi, nie może przekraczać przeciętnie 48 godzin w przyjętym okresie rozliczeniowym nieprzekraczającym 4 miesięcy. 2. Tygodniowy czas pracy, o którym mowa w ust. 1, może być przedłużony do 60 godzin, jeżeli średni tygodniowy cz...

Art. 13. prezerwa kierowcy

  • Politechnika Warszawska
  • Przepływ ładunków w systemach logistycznych
Pobrań: 0
Wyświetleń: 525

Art. 13. 1. Po sześciu kolejnych godzinach pracy kierowcy przysługuje przerwa przeznaczona na odpoczynek w wymiarze nie krótszym niż 30 minut, w przypadku gdy liczba godzin pracy nie przekracza 9 godzin oraz w wymiarze nie krótszym niż 45 minut, w przypadku gdy liczba godzin pracy wynosi więcej niż ...

Art. 23. obowiązkowe przerwy

  • Politechnika Warszawska
  • Przepływ ładunków w systemach logistycznych
Pobrań: 0
Wyświetleń: 322

Art. 23. W zakresie norm określających czas pracy, obowiązkowe przerwy przeznaczone na odpoczynek w czasie dnia pracy oraz odpoczynek dobowy i tygodniowy, układy zbiorowe pracy mogą przewidywać wyższe normy minimalne oraz niższe normy ...

Art. 24. - zobowiązania pracodawcy

  • Politechnika Warszawska
  • Przepływ ładunków w systemach logistycznych
Pobrań: 0
Wyświetleń: 231

Art. 24. Pracodawca jest obowiązany: 1) poinformować kierowców o obowiązujących ich przepisach z zakresu czasu pracy, w sposób przyjęty u danego pracodawcy oraz 2) uzyskać od kierowcy oświadczenie na piśmie o wymiarze zatrudnienia albo o niepozostawaniu w zatrudnieniu u innego pracodawcy. 1 ...

Art. 1. - czas pracy i obowiązki pracodawcy

  • Politechnika Warszawska
  • Przepływ ładunków w systemach logistycznych
Pobrań: 0
Wyświetleń: 413

Art. 1. Ustawa określa: 1) czas pracy kierowców wykonujących przewóz drogowy, zatrudnionych na podstawie stosunku pracy; 2) obowiązki pracodawców w zakresie wykonywania przewozów drogowych; 3) zasady stosowania norm dotyczących okresów prowadzenia pojazdów, obowiązkowych przerw w prowadzeniu i gwara...

Art. 2. - transport drogowy i przewóz

  • Politechnika Warszawska
  • Przepływ ładunków w systemach logistycznych
Pobrań: 0
Wyświetleń: 525

Art. 2. Użyte w ustawie określenia oznaczają: 1) transport drogowy - transport drogowy w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. Nr 125, poz. 1371, z późn. zm.2)); 2) przewóz drogowy - przewóz drogowy w r...

Art. 16. - system przerywanego czasu pracy

  • Politechnika Warszawska
  • Przepływ ładunków w systemach logistycznych
Pobrań: 0
Wyświetleń: 343

Art. 16. 1. Do kierowców zatrudnionych w transporcie drogowym może być stosowany, w szczególnie uzasadnionych przypadkach, system przerywanego czasu pracy według z góry ustalonego rozkładu, przewidującego nie więcej niż jedną przerwę w pr...