Zintegrowany marketing medialny - strona 2

note /search

Zintegrowany marketing medialny-skrypt

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • Zintegrowany marketing medialny
Pobrań: 945
Wyświetleń: 1673

MARKETING jest procesem społecznym i zarządczym, dzięki któremu konkretne grupy otrzymują to, czego potrzebują i co pragną osiągnąć, poprzez tworzenie, oferowanie i wymianę posiadających wartości produktów. Wniosek: kluczem do udanego marketingu jest odkrycie motywacji klientów. MARKETING MEDIALNY...

Testy reklamy-opracowanie

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • Zintegrowany marketing medialny
Pobrań: 49
Wyświetleń: 539

Czego chcemy się dowiedzieć za pomocą badań dot. reklamy: - wrażenie (czy reklama przyciąga uwagę), - zaangażowane odbiorcy, - zapamiętanie treści, - zakomunikowanie treści, - wizerunek marki, - wiarygodność, - czy się podoba? Czy jest zrozumiała? - czy niesie nowe treści? Czy jest „inna”? ...

Grupa docelowa-opracowanie

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • Zintegrowany marketing medialny
Pobrań: 63
Wyświetleń: 532

Grupa docelowa … a co nie jest grupą docelową? Nie jest nią ogół aktualnych klientów, ani charakterystyką przeciętnego klienta. Po co określać grupę docelową? - aby widzieć komu sprzedać produkt (do kgo skierować komunikat), - aby jak na...

Promocja cenowa-opracowanie

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • Zintegrowany marketing medialny
Pobrań: 42
Wyświetleń: 525

Promocja cenowa. Konsumencka: - konstruktywna- niska cena przy wprowadzaniu nowego produktu, - reaktywna- w odpowiedzi na działania konkurencji, - okolicznościowa- krtkotrwała, np. z okazji jublileuszu, - prenumenalna- im dłuższa prenumerata tym niższy koszt. Handlowa: - rabaty i upusty- np. ...