Psychologia konsumenta

note /search

Procesy postrzegania - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Psychologia konsumenta
Pobrań: 420
Wyświetleń: 2100

Psychologia konsumenta dr Aleksandra Burgiel Wykład 1 PROCESY POSTRZEGANIA Znaczenie postrzegania Wszystkie bodźce docierają do nas dzięki postrzeganiu. Postrzeganie sprawia , że konsument uświadamia sobie (w różny sposób) istnienie określonych produktów i marek. Jednak dalsze decyzje konsumentó...

Zasady spostrzegania - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Psychologia konsumenta
Pobrań: 798
Wyświetleń: 3031

Psychologia konsumenta dr Aleksandra Burgiel Wykład 2 Zasady spostrzegania - wyróżnianie figury i tła Tak organizujemy bodźce w polu spo-strzeżeniowym, aby układały się jako figury, a reszta to tło ścieżka filmowa w kinie to figura, a szelest papierków - tło problem coctail-party figury dwuznac...

Implikacje marketingowe - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Psychologia konsumenta
Pobrań: 133
Wyświetleń: 1785

Psychologia konsumenta dr Aleksandra Burgiel Wykład 3 Implikacje marketingowe - główne wnioski Komunikaty przedsiębiorstwa i jego oferta nie muszą być postrzegane tak, jak sobie to wyobraża ten, kto je przygotował. Nie wystarczy opracowanie „poprawnej” reklamy - trzeba sprawdzić, jak jest postrze...

Psychologia konsumenta - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Psychologia konsumenta
Pobrań: 175
Wyświetleń: 1533

Psychologia konsumenta dr Aleksandra Burgiel Wykład 4 Uczenie się - pojęcie Proces, dzięki któremu zdobywane informacje i doświadczenie prowadzą do stałych zmian w zachowaniu lub stwarzają możliwości dla takich zmian w przyszłości. Bywa różnie interpretowane zależnie od tego, jaki punkt widzenia ...

Potrzeby i motywy a marketing - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Psychologia konsumenta
Pobrań: 147
Wyświetleń: 1141

Psychologia konsumenta dr Aleksandra Burgiel Wykład 5 Potrzeby i motywy a marketing Dla większości przedsiębiorców jednym z najważniejszych celów badań jest uzyskanie informacji, dlaczego konsumenci robią to, co robią, jakie są przyczyny, przesłanki, źródła ich zachowań. Odpowiedzi na to pytanie...

Badania empiryczne - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Psychologia konsumenta
Pobrań: 91
Wyświetleń: 938

Psychologia konsumenta dr Aleksandra Burgiel Wykład 6 Badania empiryczne Emocje a reklamy Emocje pozytywne poprawiają podatność na reklamę (negatywne obniżają) Konsumenci zazwyczaj dobrze różnicują kierunek emocji - reagują we właściwy sposób Nastrój a odbiór reklamy Dowody empiryczne wskazują ...

Najbardziej skuteczne przekazy reklamowe oparte na emocjach - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Psychologia konsumenta
Pobrań: 63
Wyświetleń: 1078

Psychologia konsumenta dr Aleksandra Burgiel Wykład 7 Najbardziej skuteczne przekazy reklamowe oparte na emocjach Najlepiej pamiętane są przekazy dynamiczne, wykorzystujące zarówno emocje pozytywne, jak i negatywne, o różnej intensywności Postawy i przekonania oraz ich znaczenie w zachowaniach k...

Prawa perswazji - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Psychologia konsumenta
Pobrań: 189
Wyświetleń: 1533

Psychologia konsumenta dr Aleksandra Burgiel Wykład 8 Prawa perswazji Ludzie posługują się stereotypami lub regułami, z grubsza tylko prawdziwymi, aby klasyfikować/oceniać napotkane obiekty na podstawie nielicznych kluczowych cech i potem bez dalszych

Cechy osobowościowe konsumenta i ich znaczenie dla marketingu - wykład...

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Psychologia konsumenta
Pobrań: 112
Wyświetleń: 1281

Psychologia konsumenta dr Aleksandra Burgiel Wykład 9 Cechy osobowościowe konsumenta i ich znaczenie dla marketingu Pojęcie osobowości Każdy menadżer, aby podjąć decyzje dotyczące rynku docelowego (np. związane z segmentacją), musi go znać. Większość menedżerów zna konsumentów pod względem ich c...

Psychografia - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Psychologia konsumenta
Pobrań: 196
Wyświetleń: 2415

Psychologia konsumenta dr Aleksandra Burgiel Wykład 10 Psychografia Coraz częściej zaczęto stosować tzw. psychografię (psychografikę), czyli psychologiczny portret konsumenta, oparty na pomiarze jego: zachowań (np. częstotliwości robienia zakupów), zainteresowań (np. ulubionych form rozrywki) o...