Marketing polityczny - strona 2

Marketing polityczny - ćwiczenia - Komunikaty niewerbalne

  • Politechnika Warszawska
  • dr Katarzyna Dzieniszewska
  • Marketing polityczny
Pobrań: 28
Wyświetleń: 861

VII Komunikaty niewerbalne Dystans (odległość) Sylwetka Gest Mimika twarzy Ton głosu Zapach Eksperyment Gifforda (lata 90-te) Czy ludzie potrafią trafnie odczytywać komunikaty niewerbalne? Funkcje komunikatów niewerbalnych - klasyfikacja Knappa Zastąpienie Regulacja konwersacji Powtórzenie ...

Marketing polityczny - ćwiczenia - Wskaźniki zainteresowania polityką...

  • Politechnika Warszawska
  • dr Katarzyna Dzieniszewska
  • Marketing polityczny
Pobrań: 42
Wyświetleń: 588

III.Wskaźniki zainteresowania polityką Praca dla partii politycznej Przekonywanie innych do oddania głosu na określonego kandydata (partię) Uczestniczenie w spotkaniach z politykami Udział w dyskusjach politycznych w rodzinie Udział w dyskusjach politycznych z sąsiadami, Udział w dyskusjach pol...

Marketing polityczny - materiały do kolokwium

  • dr Jakub Żurawski
  • Marketing polityczny
Pobrań: 280
Wyświetleń: 1526

WYKŁADY Z MARKETINGU POLITYCZNEGO - MATERIAŁ DO PIERWSZEGO KOLOKWIUM Wykład nr 1 - 26.02. 2011 Temat: Marketing polityczny - dojrzała dyscyplina naukowa Istota marketingowych kampanii politycznych - polega na czymś odwrotnym niż propa...

Podstawowe zasady komunikacji - wykład

  • Politechnika Warszawska
  • dr Katarzyna Dzieniszewska
  • Marketing polityczny
Pobrań: 28
Wyświetleń: 364

VIII.PODSTAWOWE ZASADY KOMUNIKACJI Nadawca musi być jasno określony. Kod komunikatu. Jasny dla nadawcy i odbiorcy. Kontekst jasny dla odbiorcy komunikatu. Nastawienie i oczekiwanie. Style komunikacji: Dominujący - np. przerywanie, uogólnianie, nastawienie na własne cele i interesy i

Marketing polityczny - wykład - Humor w polityce

  • Politechnika Warszawska
  • dr Katarzyna Dzieniszewska
  • Marketing polityczny
Pobrań: 7
Wyświetleń: 455

XIII. Humor w polityce: Funkcje: - zmniejszenie frustracji, lęków - reakcja obronna obywateli przed lękiem i frustracją (represja, supresja, unikanie, projekcja, przemieszczenie, racjonalizacja, reakcja pozorowana, izolacja, odczynianie, sublimacja) - naruszenie wizerunku -

Marketing polityczny - ćwiczenia - komunikowanie

  • Politechnika Warszawska
  • dr Katarzyna Dzieniszewska
  • Marketing polityczny
Pobrań: 7
Wyświetleń: 343

VI Planowy proces - komunikowania Cel - co chcemy osiągnąć przez nasze działanie; Grupa odbiorców - do kogo chcemy adresować przekaz; Przekaz - co chcemy odbiorcom zakomunikować; Warunki - kiedy, w jakich okolicznościach, możemy osiągnąć efekt maksymalny; Metody - jakich należy użyć; Środki komunika...