Analiza rynku prasowego - strona 2

note /search

Podstawowe zagadnienia związane z prasoznawstwem - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Analiza rynku prasowego
Pobrań: 280
Wyświetleń: 1512

Podstawowe zagadnienia związane z prasoznawstwem. Prasa: - gazety i czasopisma, które można kupić w wersji papierowej - źródło informacji - gazety = codzienne informacje, wydarzenia - magazyny - opisują rzeczywistość Funkcje: Opiniotwórcza - kształtuje opinię publiczną, pozwala ukształtować pogląd ...

Polityka - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Analiza rynku prasowego
Pobrań: 70
Wyświetleń: 623

POLITYKA red. Nacz. Jerzy Baczyński “Polityka” - historia pisma - jedno z najstarszych czasopism społeczno-politycznych założone w 1957 r. - po 1989 roku “Polityka” stała się - i do dzisiaj jest - własnością spółdzielni dziennikarskiej - pod koniec 1995 r. zmieniono format pisma (kolor, zdjęcia...

Prasa bezpłatna - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Analiza rynku prasowego
Pobrań: 119
Wyświetleń: 889

Charakterystyka prasy bezpłatnej PRASA BEZPŁATNA XIXw. Różna częstotliwość ukazywania FUNKCJE: Informacyjna Reklamowa Perswazyjna Rozrywkowa Poznawcza Estetyczna Propagandowa Popularnonaukowa Prasa bezpłatna chciałaby spełniać funkcję opiniotwórczą 1887 - pierwsze pismo bezpłatne - Le So...

Prasa dla kobiet i mężczyzn - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Analiza rynku prasowego
Pobrań: 35
Wyświetleń: 749

Prasa dla kobiet i mężczyzn - najbardziej popularne tygodniki dla kobiet ( Przyjaciółka (Edipresse) Tina (Wydawnictwo Bauer) Chwila dla Ciebie (Wyd. Bauer) Pani Domu (Marquard Media) - rynek miesięczników poradnikowych ( Świat Kobiety (W...

Prasa elektroniczna - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Analiza rynku prasowego
Pobrań: 42
Wyświetleń: 483

Prasa elektroniczna Cyfrowa prasa powstaje w tzw. wirtualnych redakcjach za pomocą sprzętu biurowego i składu komputerowemu (DTP), co w połączeniu z Internetem stwarza możliwość publikacji elektronicznych dostępnych w skali całego świata. Sekretariat tego typu redakcji oparty jest na ogół na jednym...

Prasa kulturalna, naukowa, popularnonaukowa, specjalistyczna - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Analiza rynku prasowego
Pobrań: 49
Wyświetleń: 910

Prasa kulturalna, naukowa, popularnonaukowa, specjalistyczna PRASA SPECJALISTYCZNA / TEMATYCZNA Pisma kulturalno-społeczne po transformacji tematycznie dominowała głównie polityka pisma wyższe i dla kultury masowej słaba sytuacja finansowa pism kulturalnych Akcent, Odra, Teatr - reklamy + dofinan...

Prasa młodzieżowa, dla dzieci i dla rodziców - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Analiza rynku prasowego
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1071

Charakterystyka prasy młodzieżowej, dla dzieci i adresowanej do rodziców PRASA DLA DZIECI Mają odpowiedniki internetowe z grami te edukacyjne nie walczą gadżetami o czytelnika Prasa adresowana dla różnych grup wiekowych od przedszkolaków do podstawówki Z celem edukacyjnym - wartościowe, przekazu...

Przekrój i Ozon - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Analiza rynku prasowego
Pobrań: 21
Wyświetleń: 504

PRZEKRÓJ red. Nacz.: od 2010 Katarzyna Janowska (wcześniej: Jacek Kowalczyk: 2007-2009; Piotr Najsztub: 2002-2006 ; Mariusz Ziomecki: 2006-2007) Stałe rubryki * Przekrój tygodnia (Kraj, Teczki, Zagranica) * A właściwie to... (publicystyka sz...

Reklama w prasie - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Analiza rynku prasowego
Pobrań: 56
Wyświetleń: 903

Reklama w prasie REKLAMA - perswadowanie, nakłanianie, zachęcanie do kupna/nabycia jakiegoś towaru/usługi/produktu - przekaz pośredni (za pomocą mediów) lub bezpośredni (osobiście) Za pomocą Tel. Komórkowych, billboardów - narzędzie komunikacji...

Rynek regionalny - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Analiza rynku prasowego
Pobrań: 42
Wyświetleń: 651

RYNEK REGIONALNY DZIENNIK ŁÓDZKI - dziennik informacyjno-polityczny - powstał w 1883 r. red nacz: Robert Sakowski -chciała nawiązać kontakt z czytelnikiem od początku - przedsięwzięcia, akcje charytatywne - „nic, co łódzkie i ludzkie nie j...