Analiza rynku prasowego

note /search

Dodatki do gazet - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Analiza rynku prasowego
Pobrań: 84
Wyświetleń: 1176

Dodatki do gazet - geneza i charakterystyka suplementów współczesnych Dodatek / suplement - tekst uzupełniający wydanie główne dziennika / magazynu - są dodawane regularnie (zdrowie i uroda) lub okazjonalnie (śmierć papieża) - tematyka - zdrowie, prawo, sport, polityka itp. Itd. nieokazjonalne - do...

Działy redakcji - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Analiza rynku prasowego
Pobrań: 168
Wyświetleń: 1610

Działy redakcji Dział miejski - dziennikarze, reporterzy zatrudnieni w tym dziale mają przydzielone tematy związane z problematyką lokalną miasta, w którym wychodzi dane pismo. Poszczególni pracownicy wyznaczają terytorialne zakresy swych zainteresowań, zajmując się wybranymi dzielnicami miasta. Dz...

Dziennik - charakterystyka - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Analiza rynku prasowego
Pobrań: 126
Wyświetleń: 945

DZIENNIK - powstał w 2006 - dziennik Polska Europa Świat -2007 - dodatek Wall Street Journal - spadło czytelnictwo, zmieniono target, połączono się z Gazetą Prawną - mało zdjęć - stonowana szata graficzna - dwa stałe dodatki: prawny (żółty) i ...

Fakt - charakterystyka - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Analiza rynku prasowego
Pobrań: 280
Wyświetleń: 1596

FAKT od 23.10.2003r. dziennik społeczno-polityczno-obyczajowy Kalka niemieckiego Bild'a 1,2 zł red.nacz.: Grzegorz Jankowski, wyd. Axel nakład 629tys./465 tys. sprzedaż 14% czytelnictwo Warszawa - siedziba; pracuje 150os. funkcja doradcza bohaterami często są osoby biedne, chore, cierpiące, narażone...

Gazeta Wyborcza - charakterystyka - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Analiza rynku prasowego
Pobrań: 413
Wyświetleń: 1820

GAZETA WYBORCZA: - '89 powstała - dodatek Łódzki w `91/'92 Iwona Śledzińska Katarasińska - miała nosić tytuł „Gazeta codzienna” - tytuł „wyborcza” miał funkcjonować podczas wyborów Michnik jest redaktorem od samego początku dodatki: ponied...

Inne ważne gazety ogólnopolskie - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Analiza rynku prasowego
Pobrań: 56
Wyświetleń: 686

PULS BIZNESU - dziennik specjalistyczny - 3 części: newsy, sekcje tematyczne (rozłożone w tygodniu), dla inwestorów - duża czcionka - wymieszane informacje dysproporcja między zdjęciami a informacjami - powierzchowne traktowanie informacji Pul...

Internet - charakterystyka jako medium - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Analiza rynku prasowego
Pobrań: 56
Wyświetleń: 826

INTERNET - pomaga w dotarciu do wiadomości, o których niegdyś można było jedynie pomarzyć. - pozwala zaoszczędzić czas potrzebny na poszukiwanie informacji w tradycyjny sposób. - zmienił się charakter i wygląd gazety. Wysoka jakość publikowanych zdjęć -pisma stały się bardziej atrakcyjne wizualnie ...

Newsweek - charakterystyka - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Analiza rynku prasowego
Pobrań: 147
Wyświetleń: 1050

NEWSWEEK od 2001 Polskie wydanie amerykańskie od 1933 Newsweek Polska wydaje wiele dodatków wzbogacających główny grzbiet, m.in.: "Świadkowie PRL", "Europa bez przewodnika", "Podróż za jeden Newsweek", "Restauracje", "Prezenty świąteczne", "Dn...

Organizacja pracy w redakcji gazety codziennej - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Analiza rynku prasowego
Pobrań: 259
Wyświetleń: 1302

Organizacja pracy redakcji gazety codziennej Przychodzą ok.10 rano głównie ci, którzy mają przygotować numer na następny dzień. - przejrzenie korespondencji, e - maili, faksów i tzw. „prasówki”, czyli zapoznanie się z zawartością treściową innych pism codziennych, a także periodyków. ( co jest ważne...

Organizacja pracy w redakcji prasowej - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Analiza rynku prasowego
Pobrań: 1113
Wyświetleń: 3899

Organizacja pracy w redakcji prasowej - w codziennej gazecie - zachowanie ciągłości pracy. [Praca o różnych porach dnia (także w weekendy), a nawet w nocy (tzw. dyżury nocne)] - w redakcjach periodyków - większa swoboda np. „Kronika miasta Łodzi”...